استان هااقتصادی

سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت گیلان عنوان کرد؛ تولیدات برتر استان گیلان در معرض نمایش گذاشته می شود

سازمان صنعت، معدن تجارت گیلان

سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت گیلان عنوان کرد؛ تولیدات برتر استان گیلان در معرض نمایش گذاشته می شود .

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، محمد آراسته اعلام کرد؛ نمایشگاه توانمندیهای صنعتی،تولیدی ،صنایع معدنی و تبدیلی برتر تحت عنوان نمایشگاه تولیدات برتر استان با حضور شرکت های مطرح و شاخص گیلان در محل نمایشگاه بین المللی شهر رشت برگزار می شود.

وی افزود؛ در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید ملی و محصولات ساخت داخل و نیز شناسایی صنعتگران و تولیدکنندگان توانمند استان با رویکرد معرفی واحدهای صاحب نام و مطرح استان اولین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ نوزدهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان بمدت چهار روز برپا میگردد.
آراسته عنوان داشت در این نمایشگاه واحدهای صنعتی و تولیدی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را با تکیه بر تکنولوژی های نوین و روز دنیا جهت بازدیدکنندگان به معرض نمایش خواهند گذاشت .

وی همچنین افزود؛ هدف از برگزاری چنین نمایشگاههایی آشنا کردن آحاد مردم از ظرفیتها و توانمندیهای استان و ایجاد فرهنگ صحیح مصرف تولیدات داخل و نیز بستر مناسبی جهت تعرفه و شناساندن واحدهای صنعتی به لحاظ تنوع محصولات جدید در سطح استان می باشد.

آراسته همچنین به جایگاه مهم تبلیغات و نحوه عرضه محصولات در جذب سهم بازار پرداخت و گفت؛ هر چقدر میزان معرفی و تبلیغات در این گونه نمایشگاهها بیشتر و گستره تر باشد بستر مناسبی خواهد بود تا شرکتهای صنعتی با توجه به پتانسیل بالایی که دارند قدرت رقابت پذیری خود را با کالاهای خارجی در جذب سهم بیشتر بازار افزایش دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: اعتلای ظرفیتهای صنعتی و تولیدی استان نیاز به توجه و همدلی کلیه مسئولین استان دارد و هم اکنون دارای 2600 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ می باشد که در یک شهر صنعتی و 32 شهرک و ناحیه صنعتی می باشند که تنوع تولیدات و محصولات استراتژیک آن در کشور کم نظیر است.
شایان ذکر است نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان از تاریخ 19 لغایت 22 مهرماه بمدت 4 روز از ساعت 15 الی 22 پذیرای همشهریان استان و کشور می باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا