استان هاخبر داغفرهنگی و هنری

عضویت مدیرعامل گیلانی اپراتور‌ چهارم در‌ اتحادیه معتبر ITU

محسن باقری چناری

طی نامه ای ضمن تقدیر و تشکر از محسن باقری چناری مدیر عامل شرکت ایرانیان نت، از ایشان برای حضور و عضویت در ITU-D2 سوییس دعوت به عمل آمد.

متن نامه ها به این شرح است:

جناب آقای باقری

مفتخرم که عضویت شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت در ITU-D، به عنوان عضوی از گروه تحقیق ۲، را خوشامد بگویم.

ITU، به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل  فعال در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات دوربرد،  که ۱۹۳ کشور عضو و بیش از ۷۰۰ عضو و وابسته  از صنایع، NGOها، سازمان های بین المللی و منطقه ای و ۱۵۰ موسسه علمی را گرد هم می آورد.ITU، جایگاهی منحصر به فرد، مطمئن، جهانی و چند ذینفعی را برای شرکت کنندگان بخش های دولتی و خصوصی فراهم می کند تا به موضوعات مهم ICTبپردازند.

من اطمینان دارم که عضویت شما درITU ارزشمند است، و انتظار رابطه ای طولانی و موفق را دارم.

ارادتمند شما

 Houlin  Zhao

موضوع: مربوط به گروه تحقیق ۲ بخش توسعه ارتباطات دوربرد ITU

جناب آقای باقری

مراتب ارادت خود را نسبت به مدیریت شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت، برای ملحق شدن به اتحادیه بین المللی ارتباطات دوربرد (ITU) به عنوان عضوی از گروه تحقیق ۲ ITU-Dابراز می دارم. ما عضویت شما را ارزشمند تلقی می کنیم. این نشان دهنده تعهد شما برای توسعه بخش فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطات دوربرد (ICT) به نفع جهانیان است.

همانطور که می دانید، ITU-Dجایگاهی (بی طرفانه) برای گفت و گو در مورد موضوعات مربوط به توسعه ICT، به اعضای خود ارائه می دهد. شما با شرکت در گروه تحقیق ۲ ITU-Dکه به کاربردهای ICT، امنیت سایبری، ارتباطات دوربرد اضطراری و انطباق با تغییرات آب و هوایی می پردازد، فرصت بسیار خوبی را برای ارائه بهترین روش ها و توصیه در مورد موضوعات نوظهور بخش ICT خواهید داشت.

جلسات گروه تحقیق ۲ ITU-Dمتشکل از مخاطبینی همچون سیاست گذاران، ناظران، مدیران صنایع و کارشناسان علمی است  که فرصت را برای ساختن دنیایی بهتر فراهم می کند.

 مقدم شما را در ITU-Dگرامی می داریم و امیدواریم از مزایای بسیار عضویت خود بهره ببرید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نظر، لطفاً با خانم ایون جو کیم، رئیس بخش نوآوری و مشارکت کمیته توسعه ارتباطات دوربرد (BDT) تماس بگیرید.

من اطمینان دارم که همکاری شما در سال های آتی پویا، پر بار و سازنده باشد.

 ارادتمند شما

مدیر

Brahima Sanou

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا