آخرین خبرها

بارسلونا سیاسی‌ترین بازی تاریخ لالیگا را مقتدرانه برد

بارسلونا سیاسی‌ترین بازی تاریخ لالیگا را مقتدرانه برد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از صبح امروز بندر بارسلون به صحنه تقابل خونین مردم این شهر و پلیس اسپانیا بدل شده بود و علت آن هم تلاش دولت مرکزی اسپانیا برای جلوگیری از برگزاری همه پرسی استقلال کاتالونیا بود. تنش ها و درگیری ها،برگزار بازی را در هاله ای از ابهام قرار داده بود و باشگاه بارسلونا به دلیل جو ملتهب و امنیتی حاکم بر شهر،خواستار لغو بازی بود. اتفاقی که  با مخالفت فدراسیون فوتبال اسپانیا و سازمان لیگ این کشور رخ نداد.

در نهایت باشگاه بارسلونا اعلام کرد که به دلیل کمبود وقت برای پر شدن ورزشگاه و نیز خطرات احتمالی هجوم هواداران معترض به داخل زمین، این بازی بدون حضور تماشاگر به انجام خواهد رسید. 

جوزپ ماریا بارتمئو مدیرعامل بارسلونا،دیگر علت این تصمیم را اعتراض این باشگاه به اتفاقاتی که بر ضد مردم کاتالان افتاده عنوان کرد.

شاگردان ارنستو والورده اما بدون توجه به حواشی و التهابات،توانستند با ارائه نمایشی برتر و چشم نواز، با نتیجه 3-0 از سد لاس پالماس بگذرند. در این مسابقه سرخیو بوسکتس در دقیقه 49 و لیونل مسی در دقایق 70 و 77 گل های بارسلونا را به ثمر رساندند تا آبی اناری ها از 7 بازی 21 امتیاز را مال خود کنند.

دیگر حاشیه بازی امشب بارسا به اسکوربرد ورزشگاه نیوکمپ برمی گردد که تصویر یک صندوق رای و کلمه “دموکراسی” روی آن نقش بسته بود.

254 41

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا