آخرین خبرها

عملکرد مجموعه های شهرداری کرج با یکدیگر فاصله معناداری دارد

دکترنصیری؛

عملکرد مجموعه های شهرداری کرج با یکدیگر فاصله معناداری دارد

استان‌ها > البرز – شهردار کرج با بیان اینکه عملکرد مجموعه های شهرداری کرج با یکدیگر فاصله معناداری دارد، عنوان کرد: رفع این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی مدون با لحاظ دیدگاه های علمی و تخصصی در حوزه های مختلف مجموعه مدیریت شهری دارد

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری در اولین حضور خود در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر این کلانشهر که صبح امروز در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، گفت: اکنون مسئولیت سنگینی به‌ عنوان شهردار متوجه بنده شده است.
وی با بیان اینکه از این مسئولیت به‌ عنوان امانت برای خدمت به مردم بهره خواهم برد، افزود: مطالبات واقعی مردم در انتخاب اعضای شورای شهر مشخص است؛ بر این اساس عملکرد مجموعه مدیریت شهری باید به‌گونه‌ای باشد که توان پاسخگویی به مردم را به نحو مناسب داشته باشد.
شهردار کرج با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی و جلب اعتماد شهروندان، اظهارداشت: باید جایگاه مردم را فراتر از شعار مورد توجه قرار داد و زمینه را برای حضور آنها به عنوان ناظر بر عملکرد مسئولان فراهم کرد.
نظارت قانونی شورا، عملکرد شهرداری را ارتقاء می دهد
دکتر نصیری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری یک نظارت قانونی است، گفت: اگر این نظارت قانونی، قوی‌تر باشد بی شک عملکرد شهرداری نیز بهتر خواهد بود و می توان گفت، پاسخگویی به اعضای شورای شهر در اصل پاسخگویی به شهروندان است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری در دوره کنونی از مسائل حاشیه‌ای به دور خواهد بود و تلاش خود را معطوف به اجرای برنامه‌های ارائه‌شده خواهد کرد، افزود: تشریح وضع موجود شهرداری در صدر برنامه های تدوین شده نیست چرا که آگاهی کاملی در این خصوص دارم.
نصیری توسعه حمل‌ونقل شهری و رسیدگی به پروژه قطار شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: درآمد شهرداری از ابتدای سال تاکنون رضایت‌بخش نبوده است، به‌طور قطع اولویت‌های ارائه‌شده به منظور ساماندهی این مهم به ترتیب اولویت اجرا می شود.
وی با تأکید بر اینکه قداست جایگاه و مسئولیت محول شده، حفظ خواهد شد، عنوان کرد: جدیت در پیگیری تحقق مطالبات به‌حق مردم، رعایت حقوق ارباب‌رجوع و شهروندمداری از مهمترین سیاست های پیش روی شهرداری کرج است که این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه کارکنان شهرداری نیز قرار گیرد.
شهردار کرج، سرعت بخشیدن به خدمات اداری و جلوگیری از اتلاف وقت همچنین تلاش برای افزایش درآمدهای پایدار شهری را از جمله اولویت های مهم پیش بینی شده شهرداری کرج در دوره کنونی خواند و گفت: از دیگر موضوعات مهم شناسایی نیروهای توانمند، متخصص و جوان شهرداری با هدف بهره مندی از ظرفیت های تخصصی این افراد جهت توسعه و ارتقاء شهر در ابعاد مختلف است.
دکتر نصیری به اعتراض برخی کسبه‌های شهر به‌موجب فعالیت دست‌فروشان و سد معابر شهری اشاره کرد و گفت: این موضوع در اولین فرصت در مدار رسیدگی قرار می گیرد.
وی با عنوان این موضوع که در برنامه کوتاه‌مدت تدوین شده به رفع چالش‌های شهرداری و پاسخگویی به مردم با حضور در مساجد خواهیم پرداخت، گفت: طبق سیاست گذاری های صورت گرفته مسجد را به‌عنوان کانون اصلی مراجعات مردمی قرار داده‌ایم.
شهردار کرج در پایان ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری شاهد تحولات سازنده و مفید در حوزه های مختلف شهری مبتنی بر تامین انتظارات شورای شهر و شهروندان باشد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا