آخرین خبرها

90 درصد مشکلات واحد های صنعتی سرمایه در گردش و یا تکمیل نبودن طرح هایشان می باشد

شهیدی

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، احمد علی شهیدی رمز خروج از رکود را توسعه صنایع متوسط و کوچک دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم  با حمایت های انجام شده از سوی دولت محترم  از حوزه صنایع کوچک و متوسط ، در آینده نزدیک شاهد  تاثیرات مثبت آن باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان  همچنین 90 درصد مشکلات واحد ها را سرمایه در گردش و یا تکمیل نبودن طرح هایشان عنوان کرد و گفت: سعی کردیم  با کمک به این واحدها از طریق تامین منابع مالی از طریق بانکها،  امسال این مشکل را رفع کنیم تا این رکودی که برای این واحدها ایجاد شده ، مرتفع گردد .

وی در ادامه افزود : ارائه تسهیلات برای طرح های  بالای 60 درصد بوده که بتوانند با منابعی که تامین می کنند طرح ها را به بهره برداری برسانند ،همچنین آنهایی که قبلا به بهره برداری  رسیدند اما مشکلات مالی پیدا کردند ، تحت عنوان سرمایه در گردش ، منابع در اختیارشان قرار داده می شود .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تاکید کرد: سعی شده در بخش حمایتی صنایع کوچک استان ، سرعت رو به رشدافزایش یابد تا استان گیلان بتواند همپای استانهای دیگر با شرایط صنعتی و اقلیمی یکسان رقابت داشته باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا