آخرین خبرها

بخش تولید و صنعت همواره متأثر از اثرات سایر بخش ها است

شهیدی

به گزارش تدبیر شرق به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، ضمن بیان تلاش های صورت گرفته در تقویت حوزه صنعت و معدن در گیلان گفت: بخش تولید و صنعت همواره متأثر از اثرات سایر بخش ها است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: حل کمبودها و ارتقاء نظام سلامت در جامعه ، سلامت و امنیت جسمی و روانی فعالان عرصه تولید را فراهم می کند از سوی دیگر مهار و کنترل تورم می تواند علاوه بر ایجاد جو روانی مثبت در جامعه، انگیزه فعالان تولید را بیشتر از گذشته افزایش دهد.

وی افزود: معتقد هستیم مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید و فعالیت های اقتصادی باید مطرح شود تا راهکاری برای آنها اندیشیده شود اما می بایست تلاش هایی که در این راستا در حال انجام است را نادیده نگرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی بیان داشت : واحدها صنعتی با مشکلاتی مثل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، مشکلات و اختلافات موجود بین شرکاء، مسایل مدیریتی، عدم توانایی در فروش محصولات تولیدی و یا اصلاح ماشین آلات موجود  رو به رو  هستند .

 وی در پایان با بیان مسایل موجود از این دست در صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: برای حل مشکلات مختلف این واحدها طرح عارضه یابی که بصورت سراسری در کشور در حال اجراء است در گیلان نیز در حال فعالیت است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا