آخرین خبرها

برانکو: این باخت برایمان مفید بود/ انتظار چنین شکستی را نداشتیم

برانکو: این باخت برایمان مفید بود/ انتظار چنین شکستی را نداشتیم

ورزش > لیگ برتر – برانکو گفت: پرسپولیس باخت مقابل پیکان را در آینده جبران خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش درخصوص اینکه سرخپوشان پس از 505 روز در ورزشگاه آزادی شکست خوردند گفت: بله من هم همین را می خواستم بگویم که بعد از مدت ها اولین شکست ما بود. شکستی که انتظارش را نداشتیم. شکستی که به هر حال فکر می کنم مفید بود برایمان چون ما می دانیم که لیگ ماراتن است و این نتایج باز هم خواهد بود. اما انتظار ما برد بود و می خواستیم که ببریم.
او ادامه داد: متاسفیم، بیشتر از همه به خاطر هواداران که حمایت می کنند. به خاطر همین ناراحت هستیم. اما خب ما انتظارمان این است که به هر حال این امتیاز را یک جایی برمی گردانیم.
برانکو گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم بازی را به این خاطر باختیم که آن طور که باید بازی نکردیم. آن طور که باید، به روش بازی کار نکردیم. یعنی اینکه بیش از حد توپ های بلند ارسال کردیم. بیش از حد حرکات انفرادی داشتیم. خیلی کم و کند بازی را عوض می کردیم. بیش از اندازه به آن ها زمان و فضا دادیم که کار کنند. در بازی ها این موارد پیش می آید. انتظار هست که در خیلی بازی ها این صحنه ها پیش بیاید. ما 5 امتیاز مقابل حریفانی از دست دادیم که اصلا نباید از دست می دادیم.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا