آخرین خبرها

مسئولین شهری کرج با گزیده ای از اقدامات در حوزه فضای سبز آشنا شدند

در حاشیه پایان جشنواره فیلم سبز

مسئولین شهری کرج با گزیده ای از اقدامات در حوزه فضای سبز آشنا شدند

استان‌ها > البرز – به مناسبت روز خانواده و در حاشیه پایان جشنواره فیلم سبزمسئولین شهری در محیطی دوستدار محیط زیست با گزیده ای از اقدامات سازمان در حوزه فضای سبز کرج آشنا شدند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در روز پایانی جشنواره فیلم سبز که از 18 شهریور به مدت یک هفته در حوزه نمایش فیلم های محیط زیستی در بوستان شهید چمران و با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج فعالیت کرد و همزمان با فرا رسیدن روز خانواده شامگاه گذشته، سردار اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای شهر کرج، ربی سعادت، سرپرست شهرداری این کلانشهر، مدیران محیط زیست استان البرز و شهرستان کرج همچنین جمعی از مدیران و مسئولان ارشد شهری به همراه خانواده های خود در محل بوستان شهید چمران گرد هم آمدند و به بررسی اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز و برنامه های پیش رو پرداختند.
طی برگزاری این آیین به منظور آشنایی مسئولین شهری با اقدامات سازمان در حوزه فضای سبز در سال های 94-96 چند فیلم کوتاه از اقدامات این مجموعه من جمله، احداث دهکده تفریحی و گردشگری باغستان، روند احیای باغ سیب مهرشهر، جشنواره لاله ها، نمایشگاه گل و گیاه، کاشت و هرس درختان نمایش داده شد.
لازم به توضیح است حاضرین به همراه خانواده های خود به تماشای این فیلم ها نشستند و ضمن آشنایی با گزیده اقدامات سازمان در این زمینه به اظهار نظر و گفتگو پرداختند.
شایان ذکر است: پس از اتمام نمایش فیلم ها مدعوین به همراه زین العابدینی و مدیران سازمانی به بازدید از باغ گلها، باغ پرندگان و فرش گل این مجموعه پرداختند.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا