آخرین خبرها

استاندار: احداث پارکینگ طبقاتی در اماکن گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد

استاندار: احداث پارکینگ طبقاتی در اماکن گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احداث پارکینگ طبقاتی در اماکن گردشگری این استان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سلیمانی دشتکی در یکصد و نوزدهمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سایر مدیران مربوطه نسبت به برنامه ریزی برای احداث پارکینگ طبقاتی در اماکن گردشگری استان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: به همین منظور می توان از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ویژه در اماکن گردشگری پرطرفدار بهره گیری کرد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ارتقای زیرساخت های گردشگری و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی مناطق مختلف استان دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید قدرت ریسک و توان تصمیم گیری قوی تری داشته باشند.
وی اضافه کرد: مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تا یک هفته دیگر نتیجه پیگیری در خصوص مشخص شدن متولی اماکن گردشگری، تعیین تعرفه و نحوه هزینه کرد آن در پارکینگ کانون های گردشگری شهرستان های 9 گانه استان را بررسی و اعلام کنند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا