آخرین خبرها

در روز آخر قایق رانی قهرمانی آسیا زنجانی ها خوش درخشیدند

در روز آخر قایق رانی قهرمانی آسیا زنجانی ها خوش درخشیدند

استان‌ها > زنجان – مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا امروز در پاتایا تایلند دنبال شد و نمایندگان ایران در 4 ماده چهارنفره به مصاف حریفان رفتند و موفق به کسب 2 مدال طلا و 1 مدال نقره شدند.

به گزارش خبرآنلاین ، چهارمین طلای روئینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا توسط تیم روئینگ چهارنفره مردان بدست آمد. تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان با ترکیب سیاوش سعیدی، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری در رقابت فینال به مصاف حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، تایلند و چین رفتند و با زمان 5:46.14 دقیقه بر قله آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت نمایندگان اندونزی و تایلند دوم و سوم شدند.️سید مسعود محمدی و سید مجتبی شجاعی و بهمن نصیری از قایق رانان زنجانی این تیم هستند.
تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا در رقابت فینال با حریفانی مالزی، چین تایپه، قزاقستان، تایلند و چین رو به رو شدند و در نهایت 6:20.07 دقیقه بر سکوی نخست ایستادند و موفق به کسب مدال طلا شدند. در این رقابت تیم های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.مهسا جاور و پریسا احمدی ملی پوشان زنجانی تیم ایران هستند .
تیم چهارنفره تک پاروی سبک وزن بانوان موفق به کسب مدال نقره شد. این تیم با ترکیب حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در رقابت فینال با زمان 6:53.49 دقیقه موفق به کسب مدال نقره شدند. در این ماده چین طلا و تایلند نقره بدست آوردند.فرشته رومی دیگر عضو  زنجانی تیم قایق رانی کشورمان می باشد.
بر این اساس تیم ایران با کسب 8 مدال ارزشمند به کار خود در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند پایان داد.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا