آخرین خبرها

تجلیل از مدیران و دست اندرکاران بخش های تولیدی، صنعتی و صادرکنندگان برتر شهرستان لاهیجان

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، احمدعلی شهیدی با بیان اینکه آمادگی پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی وجود دارد اعلام نمود: در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بر اساس نیاز این واحدها ، به آنها تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان در اختصاص تسهیلات به واحدهای تولیدی، رتبه سوم و چهارم را در کشور دارد و شهرستان لاهیجان نیز در این زمینه نقش خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: دولت ساز و کارهایی تعریف کرده که واحدها ی بدهکار بتوانند از تسهیلات مناسب برخوردار شوند و مشکلات بخش صنایع خود را مطرح کنند تا در کارگروه رفع موانع تولید در استان تصمیم گیری و رسیدگی شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان مهمترین مشکل در بخش صنعت را مشکلات بانکی ذکر کرد و گفت: دولت توانسته بخشی از این مشکلات را رفع کند و با تشکیل کار گروه رفع موانع تولید در استان، بخشی از مشکلات استانی و شهرستانی رفع شده ولی مشکلات بخش ملی باید توسط دولت حل  و رفع و رجوع شود.

شهیدی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت:انتظار ما از این بانک ها این است که حمایت بیشتری از واحد های استان به ویژه شهرستان لاهیجان داشته باشند و بزرگترین تولید کنندگان کیک و کلوچه در شهرستان لاهیجا ن مستقر هستند و شهرک صنعتی لاهیجان دارای اعتبار در سطح ملی هست و طرح های توسعه ای جزء اولویتهای برنامه ما می باشد.

لازم بذکر است در پایان این همایش از 24 نفر از مدیران و دست اندرکاران بخش های تولیدی، صنعتی و صادرکنندگان برتر شهرستان لاهیجان تجلیل شد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا