آخرین خبرها

قانون مداری و عمل به قانون باید در روستاها فرهنگ سازی شود

بخشدار مرکزی بابلسر

قانون مداری و عمل به قانون باید در روستاها فرهنگ سازی شود

استان‌ها > مازندران – بخشدار مرکزی بابلسر گفت: قانون مداری و عمل به قانون باید در روستاها فرهنگ سازی شود و امنیت روستاها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازبابلسر ،علی اصغر قلی پور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش مرکزی بابلسر با بیان اینکه شوراها باید مصوبات خود را با دهیاری هماهنگ کنند تا بار مالی برای دهیارنداشته باشد،اظهار کرد: باید ساخت وسازهای روستایی درقالب طرح هادی باشد تا بتوانند از خدمات بعدی اعم از آب ،برق ،گاز و تلفن به راحتی بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه تلاش برای حل و انتقال مشکلات مردم روستا به گوش مسئولان از مهمترین وظایف دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستا است،گفت: قانون مداری و عمل به قانون باید در روستاها فرهنگ سازی شود و امنیت روستاها فراهم شود.
بخشدار مرکزی بابلسر با تاکید به تعامل بین شوراها ، دهیاران با مدیران دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد: شوراها و دهیاران باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا از تغییر کاربری زمین های باغی و کشاورزی جلوگیری شود تا به میزان تولید و محصولات کشاورزی زیان نرسد.
قلی پور با بیان اینکه مشکل اغلب روستاهای بخش مرکزی بازنگری طرح هادی و نیمه کاره رهاشدن طرح هادی است،گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
وی تصریح کرد: دهیاران باید زمینه ایجاد و تقویت خوش‌خلقی، حسن ظن و اعتماد مردم نسبت به دولت را فراهم کنند که این امر مستلزم هماهنگی و تعامل شوراها و دهیاران با یکدیگر در تمام امور و نیز جلب اعتماد مردم نسبت به حکومت و کارگزاران است.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا