آخرین خبرها

اشتغال بیش از هزار و500 نفر به صورت مستقیم

مدیرعامل مجتمع تفریحی ، تجاری و مرکز خرید پارس سنتر:

اشتغال بیش از هزار و500 نفر به صورت مستقیم

استان‌ها > مازندران – مهدی کارگر گفت: در این مرکز بالغ بر هزار و500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین مهندس مهدی کارگر، مدیرعامل مجتمع تفریحی ، تجاری و مرکز خرید پارس سنتر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث این پروژه از 22بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: با احداث این پروژه شاهد توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در این منطقه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه این مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی به عنوان قلب تپنده شهر محسوب می شود، گفت: این مجتمع در مرکز جاده ابریشم قرار گرفته است که با احداث آن خدمات مختلف فرهنگی ، تفریحی و اقتصادی ارائه می شود.
کارگر با بیان اینکه اورژانس، کافی شاپ، سوئیت های آسمان، سالن شهر بازی، انواع صنف غذایی ، پارک کودک، شهر بازی، سالن آمفی تئاتر و پردیس سینمایی دیده شده است گفت: برای کاهش ترافیک شهری،پارکینگی با ظرفیت 700 خودرو پیش بینی شده است.
مدیر عامل مجتمع تفریحی، تجاری و مرکز خرید پارس سنتر به بازسازی مسجد باقریه اشاره کرد و افزود: این مسجد در دو طبقه و با زیربنای 500 متر مربع احداث شده است.
وی با بیان اینکه در این مجتمع تجاری بیش از 500 واحد تجاری ساخته شده است، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این مکان، امکانات مختلفی برای رفاه مردم در نظرگرفته شده است و در آینده نزدیک شاهد فعالیت برندهای مختلف دنیا در این مجتمع خواهیم بود.
کارگر توجه به مبلمان شهری در ورودی استان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: سالانه 15میلیون ماشین از این محور عبور می کنند بنابراین امکانات لازم برای مسافران از جمله محل اسکان پیش بینی شده است.
مدیر عامل مجتمع تفریحی، تجاری و مرکز خرید پارس سنتر به احداث پارک آبی، استخر و باشگاه بدنسازی اشاره کرد و افزود: در این مجتمع شهر بازی با متراژ 4هزار متر مربع نیز طراحی شده است.
کارگر از احداث پردیس سینمایی و آمفی تئاتر با ظرفیت هزار و 500 نفر خبرداد و گفت: با توجه به ارائه خدمات مختلف در این مرکز بالغ بر هزار و500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.
وی با بیان اینکه این مجتمع تجاری تاسه سال آینده به بهره برداری می رسد، افزود: بر اساس برآورد اولیه برای ساخت و تکمیل این پروژه 40میلیارد تومان هزینه می شود.
مدیر عامل مجتمع تفریحی، تجاری و مرکز خرید پارس سنتر در ادامه استان مازندران را قطب کشاورزی دانست و افزود: در این مجتمع محصولات کشاورزی و صنایع دستی بصورت بسته بندی شده و مکانیزه عرضه می شود.
وی یکی از اهداف مهم این مجتمع را توسعه و رونق اقتصادی مرکز استان دانست و گفت: با تکمیل این پروژه، ساکنین روستاهای همجوار می توانند مایحتاج خود را از این مجتمع تهیه کنند.
کارگر با بیان اینکه برای این مجموعه ۴۰ هزار متر زیر ساخت در نظر گرفته شد ،ادامه داد: معماری این مجتمع تلفیقی از معماری بومی و مدرن است که جلوه خاصی به آن بخشیده است.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا