آخرین خبرها

مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب و کار برگزار شد

مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب و کار برگزار شد

استان‌ها > مازندران – مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب و کار با حضور رییس دانشگاه، مدیران شهری و استانی، اساتید ایرانی و خارجی مهندسی صنایع و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نوشیروانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين مراسم با عرض خيرمقدم و تبريك هفته دولت و همچنين با تشكر و قدرداني از برگزار كنندگان كنفرانس بين المللي بهينه‌سازي سيستم‌ها و مديريت كسب و كار، به تاريخچه دانشگاه و پاره اي از دستاوردها و افتخارات دانشگاه اشاره كرد و گفت: دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در سال ۱۳۴۸ توسط خيري نيك انديش به نام سيد حسين فلاح نوشيرواني تحويل خانواده آموزش عالي گرديد و پس از انجام مأموريت ها و اهداف مختلف، سرانجام در سال ۱۳۸۷ كار خود را در قالب دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل آغاز كرد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن بيان اين كه هدف اصلي برگزاري كنفرانس بهينه‌سازي سيستم‌ها و مديريت كسب و كار ايجاد ارتباط بين دانشگاه، صنعت و دولت و آشنا نمودن دانش آموختگان با محيط كسب و كار و … مي باشد اظهار داشت: كشورهايي كه صرفا به منابع طبيعي وابسته هستند پيشرفته نيستند، سرمايه اصلي هر كشوري دانش، دانشمندان و دانش آموختگان آن كشور مي باشد، لذا بايد شرايط ظهور و بروز استعدادها فراهم شود و از دانش افراد استفاده بهينه نمود.
دكتر واثقي اميري در پايان گفت: اميدواريم كه برگزاري اين كنفرانس منجر به دستيابي به نتايج ارزشمند گردد.
در ادامه دكتر صفايي دبير علمي كنفرانس گفت: با تشكر از حضور مهمانان و مدعوين و قدرداني از برگزار كنندگان كنفرانس گفت: هدف از برگزاري كنفرانس هم افزايي متخصصان مهندسي صنايع و شناسايي رويكردهاي حل مسئله است.
وي ضمن بيان اين كه همه ما نيازمند تغيير در نگاه به مسايل داريم اظهار داشت: بايد برنامه ريزي ما از توجه به اهداف كوتاه مدت به ايجاد مسيرهاي بلند مدت تغيير يابد و اين مهم نيز از طريق تمرين تفكر بين نسلي در تمام شئون زندگي ما مي تواند حاصل شود.
دبير علمي كنفرانس گفت: ۳۵۰ مقاله به دبيرخانه دائمي كنفرانس ارسال شد كه از اين تعداد ۱۹۰ مقاله پذيرفته شد. ۶۷ مقاله به صورت سخنراني و مابقي به صورت ديجيتال ارائه مي گردد.
دكتر صفايي به محورهاي كنفرانس اشاره كرد كه عبارت اند از: بهينه سازي سيستم هاي توليدي و خدماتي، بهينه سازي سيستمهاي سلامت و غذا ،زنجيره تأمين و لجستيك كشاورزي و غذايي، مديريت سيستم هاي گردشگري و زيست محيطي، سيستم هاي لجستيك و حمل و نقل دريايي، مديريت كسب‌ وكارهاي نوآورانه و فناورانه، توسعه زيرساخت ¬هاي اقتصاد مقاومتي و سيستم هاي صنعتي دانش‌بنيان.
اين مراسم با تجليل از تيم هاي برتر دومين المپياد ملي مهندسي صنايع و افتتاح نمايشگاه به پايان رسيد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا