آخرین خبرها

استاندار: در هفته دولت 901 پروژه در استان به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار: در هفته دولت 901 پروژه در استان به بهره‌برداری می‌رسد

استان‌ها > لرستان – صبح امروز به مناسبت هفته دولت سه پروژه مرکز رشد واحدهای فن‌آور مستقر در دانشگاه لرستان، مرکز شتابدهنده و همچنین آزمایشگاه امنیت شبکه مرکز آپا در سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،استاندار لرستان در این مراسم ابراز داشت: در هفته دولت 901 پروژه با اعتباری بالغ بر 864 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند که در این رابطه دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی داشته و زحمات زیادی در این رابطه کشیده‌اند.
وی با بیان اینکه 1864 مسکن در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین 89 روستا گازرسانی می‌شوند، خاطرنشان کرد: امروز نیز در راستای برنامه‌های هفته دولت افتتاح پروژه‌های دانشگاه لرستان را داریم که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت و وزارت علوم در راستای رویکرد اقتصاد مقاومتی هستند و می‌توانند به بحث اقتصاد مقاومتی شتاب ببخشند.
استاندار لرستان ادامه داد: در مرکز رشد دانشگاه لرستان واحدهای فناور مستقر و طرح‌ خود را ارائه و آماده تجاری‌سازی می‌شوند که امکانات خوبی به آنها داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شوند در راستای پیشرفت و توسعه استان کمک شایانی دارند و اگر دانشگاه‌ها به کمک توسعه استان نیایند، توسعه با سرعت کمتری پیش خواهد رفت. همین قدم‌ها در راستای برداشتن چالش‌های پیش روی توسعه نقش اساسی را ایفا می‌کند.
وی با اشاره به مرکز استارت‌آپ دانشگاه بیان کرد: در این مرکز ایده‌ها بیان و دانشگاه خدماتی به آنها ارائه می‌دهد. همچنین آزمایشگاه امنیت شبکه که در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود در راستای فضای مجازی و کنترل پدافند غیرعامل می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا