آخرین خبرهااستان هااسلایدر

بیانیه شورای جوانان اصلاح طلب گیلان: درخواست اجرای بدون تنازل قانون در مورد حواشی عضو شورای پنجم/ سکوت بزرگان اصلاح طلب گیلان به چه معناست؟!

به نام خدا

انتخابات پنجمین دوره شورای شهر رشت، هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و متاسفانه لیست اصلاح طلبان از این آزمون به علل گوناگونی- از جمله مهم ترین آن، لیست های جعلی و موازی و عدم فعالیت صحیح شورای اصلاح طلبان- نتوانست سربلند بیرون بیاید.
با این وجود سه تن از اعضای لیست امید اصلاح طلبان توانستند با کسب آرای لازم، وارد شورای شهر رشت شوند. با گذشت مدتی از پایان انتخابات ، شورای برگزیده دچار حواشی شد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و با وجود آغاز به کار رسمی این شورا همچنان این حواشی باقیست. متاسفانه یکی از اعضای کنونی شورا با مانع جدی قانونی برای حضور در شورای پنجم مواجه است. ایشان با وجودِ عدم کناره گیری از سمت های متعدد در هیات رییسه اصناف کشور و استان و حضور همزمان در شورای شهر آشکارا مقابل قانون ایستاده است و از هیچکدام از سمتها نیز تاکنون استعفا نداده اند.

شورای جوانان اصلاح طلب به عنوان یک جمعیت سیاسی فعال در انتخابات گذشته و حال حاضر، بر خود لازم می داند در برابر این بی قانونی مصرانه بایستد و سکوت نکند. همچنین به جهت پاسداری از قانون و اجحافی که به عضو اول علل البدل شورای شهر می رود، خواستار پیگیری هر چه سریعتر مسئولین و تذکر دو مورد زیر است:

اول- مجموعه وزارت کشور در استان گیلان به خصوص فرماندار محترم شهرستان رشت با وجود صراحت قانون لازم است جهت تنویر افکار عمومی اقدامات انجام شده در این زمینه را
توضیح دهند تا خدای ناکرده فرمانداری رشت به کمکاری و قصور و تعلل در این وادی متهم نشوند.

دوم- بزرگان اصلاح طلب استان با وجود حضور یک عضو لیست امید اصلاح طلبان بعنوان علی البدلِ اول، چرا تاکنون اقدامی در این راستا و جهت دفاع و حضور یک عضو لیست مورد حمایت در انتخابات شورا شهر انجام نداده اند و سکوتشان به چه معناست؟

لذا شورای جوانان اصلاح طلب گیلان اعلام میدارد که خواستار اجرای بدون تنازل قانون است و همواره بر مسیر قانون پافشاری میکند و با توجه به پاسخ استعلامات از وزارت کشور از فرماندار محترم و مجموعه سیاسی استان میخواهد که در این زمینه اقدامات لازم و عاجل را بعمل آورند.

والعاقبه للمتقین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا