استان ها

ارزیابی بنده پیروزی روحانی با درصد آرای بالاست

رئیس شورای حزب کارگزاران سازندگی‌گیلان

رئیس شورای حزب کارگزاران سازندگی‌گیلان گفت: ارزیابی بنده نیز با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها پیروزی روحانی با درصد آرای بالا است.

عبدالرضا بی‌آزار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،  هدف  از حمایت از دکتر روحانی پیروزی و تداوم گفتمان اصلاح طلبی و حفظ آرامش و تدبیر در کشور است.

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه گیلان با بیان اینکه  اقبال عمومی در کشور با گفتمان اصلاح طلبی است اظهار داشت: همانطور که در سال ۹۲ و ۹۴  مردم عزیزمان این را به منصه ظهور نهادند به امید خداوند با حضور پرشور مردم در انتخابات پیروزی قطعا با گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال خواهد بود .

وی افزود: ارزیابی بنده نیز با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها پیروزی دکتر حسن روحانی با درصد آرای بالاست.

بی آزار با تصریح بر اینکه بخش عظیمی از وقت دولت در ۴ سال گذشته صرف برطرف کردن مشکلات بیشمار برجای مانده از دولت گذشته شد، گفت: در این زمینه نیز دولت به خوبی عمل کرد و ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه گیلان ادامه داد: اکنون با مهیا شدن شرایط رشد اقتصادی و همچنین ایجاد آرامش در سیاست داخلی و خارجی می بایست با انتخاب مجدد روحانی این مسیر را که اکنون هموارتر از ۴ سال گذشته است با شتاب بیشتری ادامه دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا