آخرین خبرها

حاتمی: با صادقی از قبل مشکل داشتم/ می‌توانستیم پرسپولیس و استقلال را ببریم

حاتمی: با صادقی از قبل مشکل داشتم/ می‌توانستیم پرسپولیس و استقلال را ببریم

ورزش > لیگ برتر – مهاجم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما مقابل استقلال و پرسپولیس موقعیت گل‌های زیادی داشت که اگر آنها گل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

به گزارش تسنیم؛ فرزاد حاتمی پس از بازی استقلال مقابل تراکتورسازی که با نتیجه یک برصفر به نفع آبی‌پوشان به پایان رسید، راجع به درگیری‌اش با امیرحسین صادقی در روز قبل از این مسابقه در هتل، گفت: من با کسی که مشکل داشته باشم یعنی اینکه مشکل دارم و اینطور نیست که الکی با کسی دعوا کنم. صادقی در سالن غذاخوری هتل نشسته بود و حرف‌های قشنگی نزد.
وی درباره آشتی‌اش با این بازیکن نیز گفت: آشتی ما صوری نبود، الان هم با او آشتی کردم و نمی‌خواهم راجع به مسئله دیگری صحبت کنم.
حاتمی در رابطه با اینکه گفته می‌شود ماجرای درگیری آنها به دوستی او با حنیف‌عمران زاده و مهدی رحمتی ارتباط داشته است، تصریح کرد: اصلاً اینطور نیست. من از قبل با صادقی مشکل داشتم و ربطی هم به آنچه پیرامون صادقی با حنیف و رحمتی گذشته بود نداشت. در مورد اختلاف آنها خودشان مسئول هستند.
مهاجم تراکتورسازی تبریز درباره باخت تیمش به استقلال گفت: تیم ما بازیکن جوان و ناپخته زیاد دارد، اما مطمئن باشید یک فصل بعد همین جوانان از اوج گرفتن تراکتورسازی سود خواهند برد.
وی درباره تفاوت پرسپولیس و استقلال، بعد از انجام دو بازی تراکتورسازی مقابل این تیم‌ها گفت: بازی با هر دو تیم سخت بود، اما مقابل هر دوی آنها موقعیت‌ گل زیادی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. قبول دارم ما در منطقه خطریم اما شک نکنید در آینده امتیازات لازم را جمع خواهیم کرد، ضمن اینکه در نیم فصل دوم فرصت داریم که تیم را تقویت کنیم.
43 43

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا