آخرین خبرها

نقش مهم خبرنگاران در توسعه متوازن استان زنجان

نقش مهم خبرنگاران در توسعه متوازن استان زنجان

استان‌ها > زنجان – معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان گفت: نقش خبرنگاران باید در تحقق توسعه متوازن استان زنجان به خوبی ایفا شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در حاشیه نشست همفکری به مناسبت روز خبرنگار افزود: در استان زنجان حوزه های متعددی برای فعالیت های توسعه ای وجود دارد و خبرنگاران در شناسایی این زمینه ها نقش مهمی می توانند ایفا کنند.
وی درباره روند توسعه استان بیان کرد: در برخی بخش های استان روند رو به رشد دارد و در برخی بخش ها نیز توقف و سکون مشاهده می شود . همچنین در برخی بخش ها شاهد عقب گرد هستیم ولی حوزه منابع طبیعی استان روند مساعد و رو به رشدی را طی کرده است.
این مقام مسئول استفاده بهینه از ظرفیت های بخش خصوصی برای تسریع در اقدامات حوزه منابع طبیعی را خواستار شد و تاکید کرد: برای حفظ و توسعه منابع طبیعی باید نگاه غالب حفظ منافع عمومی و استفاده از ظرفیت های مختلف بخش خصوصی جهت تحقق اهداف باشد.
وی با بیان اینکه برخی به جای توجه به منافع عمومی، منافع شخصی را در نظر می گیرند، افزود: بی توجهی به منافع عمومی، موجب بروز آسیب و مشکل در جامعه می شود و در این راستا خبرنگاران می توانند با فرهنگ سازی مناسب برای اقشار مختلف مردم، نسبت به تغییر و اصلاح این رویکردهای فرهنگی موثر واقع شوند.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا