اسلایدرتدبیر ورزشی

وداع تلخ بولت در آخرین رقابت دو 100متر / گاتلین قهرمان جهان شد

گاتلین قهرمان جهان

به گزارش تدبیرشرق، فینال دو 100 متر مسابقات جهانی لندن بامداد یکشنبه برگزار شد و جاستین گاتلین با ثبت زمان 9.92 ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت. یوسین بولت که  آخرین فرصتش را برای کسب طلای 100 متر  داشت با ثبت زمان 9.95 در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز دست یافت.

جاستین گاتلین توانست در نهایت شگفتی یوسین بولت را پشت سر بگذارد و  قهرمان دو 100 متر مسابقات جهانی لندن شود. دونده آمریکایی پس از این قهرمانی، گفت: آیا واقعیت دارد؟ بالاخره قهرمان جهان شدم؟ این کار را به خاطر خودم، خانواده‌ام، مربی‌ام و کشورم انجام دادم.

دونده 35 ساله که به خاطر دوپینگ مدتی از شرکت در مسابقات محروم بود با سوت‌های اعتراض‌آمیز تماشاگران روبه‌رو شد(او پس از قهرمانی تماشاگران را به سکوت واداشت) اما توانست با کسب مدال طلا عنوان مسن‌ترین قهرمان دو 100 متر را به خود اختصاص داد. گاتلین در این باره اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم که مسن‌ترین قهرمان هستم تنها می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و با تمام قدرت به رقابت ادامه دهم. از این پس گام به گام پیش می‌روم. باید دید چه مقدار پیشرفت خواهم کرد.

دونده آمریکایی به تمجید از بولت پرداخت و گفت: تنها می‌توان او را تجمید کرد. بولت یک اسطوره است که بدون شک بهترین دونده سرعت تاریخ است.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا