اسلایدرسیاسیملی

رئیس شورای مرکزی ندا: رییس جمهور توجه دارد که باید در ادامه راه به آرای 24میلیونی خود تکیه بزند

رئیس شورای مرکزی ندا

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزایش چشم گیر حضور جوانان و زنان در کابینه دولت دوازدهم را مورد تاکید قرار داد.

تدبیرشرق// مجید فرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت‌: اتفاقی که در روزهای پایانی اردیبهشت ماه افتاد اتفاق بزرگی در جامعه بود که می‌تواند جهت گیری کلی کشور و مردم را تعیین کند.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند ، وعده های پوپولیستی اقتصادی و افزایش یارانه را با توجه به تجربه  دولت های نهم و دهم نادیده گرفتند و به نامزدی رای دادند که شعارهای تحول گرایانه داد .

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: خود آقای روحانی نیز اشاره کرد که انتخاب در انتخابات اردیبهشت ماه ، انتخاب میان راه و بی راهه است و مردم راهی را انتخاب کردند که کشور را به سمت توسعه می برد و نهایتا 24 میلیون رای به سبد رئیس‌جمهور ریخته شد.نهایتا مردم نشان دادند از این جهت گیری حمایت می‌کنند، بنابراین چینش کابینه نمی تواند منافاتی با شعارهای داده شده داشته باشد.

فراهانی همچنین اظهار کرد: بدیهی است که دیدگاه ها و جریان هایی همچنان مخالف مشی آقای روحانی  هستند و آقای روحانی توجه دارد که باید در ادامه راه به آرای 24 میلیونی خود تکیه بزند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد : در برخی حوزه ها اخباری به گوش می رسد که به نظر می رسد در  انتخاب وزرا نیاز به بازنگری وجود دارد. به طوری که مردم در استان‌ها و شهرهای کشور خواهان تحول و تغییر در عرصه کشوری هستند و ابقای این وزیر شاید موجب ایجاد موجی از ناامیدی و یاس در میان تحول خواهان شود.

وی با تاکید بر افزایش حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت:‌پنجاه درصد از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و در کشورهای توسعه یافته مشارکت  زنان عامل مهمی به شمار می رود و ما شاهد حضور زنان در مناصب عالی رتبه مانند وزارت دفاع و وزارت امور خارجه هستیم.

فراهانی یادآور شد:‌آقای روحانی جهت گیری خوبی در این عرصه از دولت یازدهم شروع کرد، اما اخباری به گوش می رسد که نشان می‌دهد گویا از این رویکرد عقب گرد کرده اما در حالی که سهم زنان در آرای آقای روحانی بیش از مردان بوده قطعا باید به این موضوع توجه لازم شود .

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین تصریح کرد: جوان شدن کابینه نیز موضوع مورد توجهی است که آقای روحانی نیز این موضوع را مورد تاکید قرار داده، اما گویا تغییر خیلی چشم گیر نیست . در حالیکه از میان 24 میلیون نیروهای جوان باعث شدند که آرای خاکستری به بنفش تبدیل شود و نباید آن‌ها را از این کار مایوس کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا