استان هااسلایدرخبر داغسیاسی

فریبرز سعیدی کیا: انتظار می رود وزرایی از جنس «تدبیر و امید» در وزراتخانه ها معرفی شوند

فریبرز سعیدی کیا

 مدیران اجاره ای و یا عاریتی که در دول اول دکتر روحانی حضور چشمگیر داشتند  باید اسباب واثاثیه خود را جمع کرده و جای خود را به دلسوزان و همفکران این دولت بدهند.

به گزارش تدبیرشرق، فریبرز سعیدی کیا در گفتگو با «اعتدال شمال» گفت: متاسفانه در مراکز استانها و شهرستانهای مختلف هنوز مدیران مخالف دولت اعتدال حضور دارند ، مدیرانی که در طول چهار سال گذشته با عافیت اندیشی و سکوت در بزنگاه های مختلف نشان دادند که تنها چیزی که برای آنها اهمیت ندارد حمایت به حق از عملکرد دولت «تدبیر و امید» است

دبیر ستاد مرکزی دکتر روحانی در گیلان عنوان نمود: این مدیران به جای آنکه به فکر برنامه ریزی و پیشبرد اهداف و برنامه های دولت باشند بیشتر وقت خود را صرف جلسات محرمانه و بعضا عیان با افرادی می کنند که سعی در منفعل کردن و یا حذف حامیان و مدیران همسو دولت تدبیر و امید  دارند!

سعیدی کیا تصریح کرد: مدیران اجاره ای و یا عاریتی که در دول اول دکتر روحانی حضور چشمگیر داشتند  باید اسباب واثاثیه خود را جمع کرده و جای خود را به دلسوزان و همفکران این دولت بدهند. چرا که مردم با آرای ۲۴ میلیونی به خاطر نبودن آنها در کرسی های مدیریتی به آقای روحانی رای دادند لذا تغییر آنها خواست و مطالبه صریح مردمی ست که در ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رای آمدند.

این فعال سیاسی گفت: در دولت اول «اعتدال» به جهت نداشتن مجلس همراه در چینش کابینه، دولت با مشکل مواجه شد و در بسیاری از وزارتخانه ها گزینه های چهارم و پنجم موفق به رای اعتماد شدند اما فضای کنونی مجلس به نسبت گذشته متفاوت است و دولت معذورات چهار سال گذشته را ندارد   اکنون در آستانه چینش کابینه دولت دوم روحانی هستیم انتظار می رود وزرایی  از جنس «تدبیر و امید» در وزراتخانه ها معرفی شوند و انشاا.. مجلس هم با آرای قاطع به خواسته مردم  جامع عمل بپوشاند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا