آخرین خبرها

پرداخت 259 میلیاردی وام ازدواج از سوی بانک کشاورزی استان

پرداخت 259 میلیاردی وام ازدواج از سوی بانک کشاورزی استان

استان‌ها > مازندران – مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران گفت: 413 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک کشاورزی به متقاضیانی که در سامانه ازدواج ثبت نام کردند تخصیص یافته، که از این میزان ۲۵۹٫۵ میلیارد ریال پرداخت شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس محسن صادقی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: بانک کشاورزی طبق دستورالعمل بند (و) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ به کشاورزانی که اصل بدهی آنها در سیستم بانکی کمتر از ۴۰۰ میلیون ریال باشد و در صورت بازپرداخت اصل تسهیلات، سود تسهیلات توسط دولت پرداخت و جرائم دیرکرد از سوی بانک کشاورزی بخشیده می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که سررسید بانکی آنها تا پایان سال گذشته بوده مشمول این بند می‌شوند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اشاره کرد و گفت: ۴۱۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک کشاورزی به متقاضیانی که در سامانه ازدواج ثبت نام کردند تخصیص یافته، که از این میزان ۲۵۹٫۵ میلیارد ریال پرداخت و ۱۵۳٫۵ میلیارد ریال دیگر تا پایان مرداد امسال پرداخت خواهد شد.
مهندس محسن صادقی به میزان پرداختی‌های خسارت برف و سرمای سال گذشته به بخش کشاورزی استان مازندران اشاره کرد و افزود: برف و سرمایی که در سال گذشته در کشور حادث شد، بالاترین خسارت را در شمال کشور به استان مازندران وارد کرده و بر این اساس دولت در اسرع وقت اقدام به تشکیل جلسات و اجرایی کردن مصوبات کرد. وی با بیان اینکه کمک‌های بلاعوض از سوی دولت پرداخت شد و بر اساس قول دولت مرحله دوم این کمک نیز تحقق خواهد یافت، اضافه کرد: تسهیلات ۲ هزار میلیارد ریالی برای کشاورزان پیش‌بینی شد که افراد زیادی به بانک کشاورزی معرفی شده و بانک در پرداخت این تسهیلات به خسارت دیدگان به خوبی عمل کرده است.

48

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا