استان هااسلایدر

جعفرزاده: حق استان ماست که در کابینه دولت دوازدهم اعضای بیشتری داشته باشد

کابینه دولت دوازدهم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما در انتخابات ثابت کردیم که حامی دولت و ولایت هستیم. گفت: حق گیلان است که در کابینه دولت دوازدهم حضور داشته باشد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از فارس، غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری در فرمانداری رشت اظهار کرد: استان ما بهترین نتایج را در انتخابات کسب کرد این موفقیت حاصل زحمات مدیران و مسئولین است.

وی بابیان اینکه سهم بودجه شهرستان رشت پرداخت نمی‌شد گفت: جمعیت یک فاکتور مهم در توزیع بودجه است، ما باید در این امر به بالای ۳۱ درصد برسیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به معرفی کابینه دولت در هفته آینده گفت: حق استان ماست که تعداد اعضای کابینه در دولت از استان گیلان افزایش پیدا کند، ما ثابت کردیم که حامی دولت و ولایت هستیم.

جعفرزاده با اشاره به اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از سوی دولت (نوبخت) به کمیته امداد گفت: این اقدام توسط هیچ استانی اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره بر لزوم توجه به دفن زباله گفت: هرکسی مسئولیتی قبول می‌کند باید در بحث دفن زباله در سراوان و جنوب دریای خزر اهتمام جدی داشته باشد‌.

نماینده مردم رشت توسعه دفاتر نمایندگی را لازم دانست و گفت: نباید زحمات افراد به دلایل مختلف نادیده گرفته شود، ثبات مدیریت، کلید موفقیت است، تغییر مدیریت‌ها نباید با سرعت انجام شود‌‌.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا