استان هااسلایدر

برنامه دولت تدبیر و امید در عرصه بهزیستی، توانمندسازی مددجویان است

به گزارش تدبیرشرق، همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی،روساء و کارکنان نهادهای بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان لاهیجان با فرماندار دیدار کردند.

سید محمد احمدی در این نشست به لزوم توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد و اظهار داشت: تدوین و اجرای راهبردهای هدفمند در مهار آسیب‌های‌اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است و این مجموعه به عنوان دستگاه تخصصی در برنامه جامع ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کرده اند، نقش کلیدی و برجسته ای دارد.

وی با اشاره به افزایش خدمات اجتماعی بهزیستی لاهیجان، تصریح کرد: 16 تیم پیشگیری اجتماع محور در محلات شهری و روستایی فعالیت داشته اند بطوری‌که امسال 6000 هزار خانوار جمعیت تحت پوشش این تیم‌های پیشگیری قرار گرفته است.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان به توانایی اداره بهزیستی و تامین اجتماعی لاهیجان اشاره داشت و افزود: 2 مدیر فعال و کوشا در راس این سازمان ها در شهرستان هستند که برای خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش می‌کنند و میزان گله مندی ارباب رجوع از این ادارات صفر بوده است. علاوه بر این شهرستان لاهیجان ویژگی‌های بسیاری دارد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن، گلریزان زندانیان غیرعمد بوده و شاهد فداکاری مردم مهربان این دیار بوده‌ایم.

این مقام مسئول در شهرستان ادامه داد: تأمین اجتماعی، یک سازمان کارگزار بیمه اجتماعی است و یکی از ابزارهای مهم رفا و اجتماعی جوامع امروزی محسوب می شود.

وی آمار بیش از 72 هزار نفری عضو سازمان تأمین اجتماعی شهرستان را بسیار مهم و قابل توجه برشمرد و اظهار کرد: با استقرار دولت تدبیر و امید و تحول در نظام سلامت،شاهد پیشرفت های قابل توجهی هستیم.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی از تاثیرگذارترین سازمان ها در تکریم ارباب رجوع محسوب می شود و این موضوع مسئولیت این سازمان را در قبال مردم بیش از پیش پر اهمیت می کند.

32

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا