استان هااسلایدر

عده ای، همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی هستند!/ ادعای اینکه همه پروژه های عمرانی استان تعطیل شده، بی انصافی و ظلم به مردم است

محمدعلی نجفی

به گزارش تدبیرشرق به نقل از تابناک، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: ادعای اینکه همه پروژه های عمرانی  استان تعطیل شده، بی انصافی و ظلم به مردم و دست اندرکارانی است که، بی وقفه به رغم تنگناه های مالی  برای عمران و توسعه گیلان در تلاش هستند.

استاندار گیلان تصریح کرد: چرا باید خورشیدی را که می‌تابد پنهان کنیم ؛ تلاش کردیم در فضای نقل‌وانتقال دو دولت هیچ سستی و رغبتی در کار استان ایجاد نشود که از شواهد این مهم برنامه  های  خوب و کاری در سفر معاون اول رئیس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی به استان است.

وی افزود: با وجود اینکه بعد از برگزاری با شکوه و پرشور انتخابات گفتیم که بیایید تا با کمک یکدیگر، برای توسعه و آبادانی استان بکوشیم و مشکلات را رفع کنیم؛ عده ای، همچنان در فضای رقابت های انتخاباتی هستند.

محمدعلی نجفی گفت: سازمان برنامه‌و بودجه باید در خصوص توزیع اعتبارات به دستگاه های مختلف و با توجه به شرایط هر کدام، عدالت را در نظر بگیرد ؛ نباید اجازه دهیم پرداخت های مالی و مطالبات بازنشستگان  طولانی شود و دستگاه های اجرایی حداکثر صرفه جویی را در هزینه های غیرپرسنلی داشته باشند.

استاندار گیلان در پایان خاطرنشان کرد: اعتبارات جاری معیشت کارکنان باید در وهله اول مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی بدهی های خود در زمینه مصارف انرژی را بموقع پرداخت کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا