استان هااسلایدر

رشد اشتغال و توسعه صنعتی با تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی واحدهای صنعتی ، شاهد رشداشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

به گزارش تدبیرشرق، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گیلان ، فرماندار و بخشدار شهرستان صومعه سرا از شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید کردند.

احمدعلی شهیدی طی بازدید از این شهرک صنعتی بیان داشت: توسعه صنعتی استان، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین اهداف شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: برخی از دستگاه های اجرایی به علت محدودیت‌های اعتباری نتوانسته اند به تعهدات خود در تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز تا ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی عمل کنند ، ولی طی جلسات متعدد با مسئولان استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

 رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد های صنعتی ،  شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

احمد علی شهیدی با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان اظهار کرد : با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که استان گیلان و شهرستان صومعه سرا دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی است که در حال حاضر صنایع کوچک یکی از بهترین راه حل ها برای رونق اقتصاد است.

2

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا