آخرین خبرها

تحقق اقتصاد مقاومتی با توسعه زیرساخت‌های صنعتی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت:مهم‌ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

احمدعلی شهیدی با ذکر اینکه بخش عمده‌ای از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی مربوط به بخش تولید و صنعت و شهرک‌های صنعتی است، افزود: قطعا تقویت شهرک های صنعتی منجر به افزایش تولید و اشتغال خواهد شد اما بدون سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی و روبنایی نمی توان انتظار گسترش اشتغال و تولید را داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همچنین گفت: تقویت و حمایت از صنایع مستقر و رفع موانع و مشکلات آن‌ها با هدف حفظ اشتغال و تولید واحدهای صنعتی و نیز توسعه کیفی شهرک‌ها با اجرای پروژه‌های عمرانی از دیگر برنامه های سازمان است .

شهیدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به فعالان صنعتی و تولیدی باید سرلوحه کار تک تک همکاران در شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار گیرد، تصریح کرد: در همین راستا تلاش می کنیم عرصه های مناسب را با دسترسی آسانتر به خدمات زیرساختی جهت ایجاد شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار به دست آوریم تا در آینده دچار مشکل جذب سرمایه گذار صنعتی نگردیم.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک نقش مؤثری در اهداف اجرای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارند به همیم دلیل باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه گسترش و رونق شهرک های صنعتی را در استان فراهم کنیم.

این مقام مسئول با ذکر اینکه  استان گیلان دارای مزیت هایی از جمله  کریدور شمال جنوب ، داشتن نیروی کار جوان و تحصیلکرده  و… است ،  خاطر نشان کرد:دولت تمام عزم خود را جزم کرده تا “شعار سال” تحقق یابد اما مهمترین مساله ایجاد یک عزم ملی است .

وی ادامه داد: امروز باید بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال پویایی اقتصاد و شکوفایی تولید باشیم و در بحث اقتصاد تلاش کنیم ، تا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ایران عزیز در تمام عرصه ها به ویژه صنعت باشیم .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا