اسلایدرتدبیر ورزشیفوری

حضور ۹ گیلانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا

مسابقات کاراته سرپرست هیات کاراته گیلان

 سرپرست هیات کاراته گیلان گفت: ۹ ورزشکار، مربی و داور از این استان به همراه تیم ملی کاراته ایران عازم رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، عبدالرضا بی آزار افزود: تیم ملی کاراته ایران با ترکیبی کامل عازم این دوره از رقابت ها شد که از گیلان، پنج ورزشکار، ۲ مربی و ۲ داور حضور دارند.

وی بیان کرد: مهدی رحیمی نژاد، الیاس محمدزاده، امیرحسین سهرابی، آویشن باقری و سارا بهمنیار به عنوان کاراته کار، سعید حسنی پور به عنوان مربی تیم های ملی امید و بزرگسال و فاطمه قاسمی به عنوان مربی تیم ملی کاراته امید بخش بانوان کاروان کاراته ایران را در رقابت های آسیایی همراهی می کنند.

سرپرست هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: آریامن قویدل و علیرضا نوروزی نیز به عنوان داور در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا حضور می یابند تا این دوره از مسابقات را قضاوت کنند.

شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدها و چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا از ۲۱ تیرماه جاری در کشور قزاقستان برگزار می شود.

در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا