استان هااسلایدرفوری

فرماندار لاهیجان؛ افزایش 20 درصدی مصرف مواد مخدر در جهان

فرماندار لاهیجان مصرف مواد مخدر در جهان

فرماندار لاهیجان گفت: بطور میانگین در کل جهان در 10 سال گذشته مصرف مواد مخدر 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش‌ تدبیرشرق، فرماندار لاهیجان در همایش شاد زیستن که به همت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان برگزار شد، افزود: یکی از وعده‌های دولت یازدهم و دوازدهم رسیدن به جامعه بانشاط بوده که حضور 90/7 درصدی مردم شهرستان لاهیجان در پای صندوق های رای به معنای شاد زیستن و امید به آینده و دست یافتن دولت به اهداف خود است.

سید محمد احمدی در ادامه به معضل اجتماعی اعتیاد پرداخت و افزود: شهرستان لاهیجان به تاسی از حاکمیت برای مقابله با پدیده زشت اعتیاد برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام داده است.

فرماندار عنوان کرد: بطور میانگین در کل جهان در 10 سال گذشته مصرف مواد مخدر 20 درصد افزایش یافته است اما آمارها در شهرستان لاهیجان رویکرد قابل دفاعی را نشان می‌دهد بعنوان مثال در شاخص های انهدام باندهای مواد مخدر 35 درصد، اقدامات اطلاعاتی 15 درصد و کشفیات 15 الی 16 درصد افزایش داشته ایم.

فرماندار لاهیجان نقش خانواده‌ها به عنوان کانون اول پیشگیری و مبارزه با موادمخدر را مهم و حائز اهمیت دانست و بر تاثیر گذاری نهاد خانواده در آگاه سازی جوانان تاکید کرد: نقش کلمه زیبا و پر محتوای خانواده در راستای پیشگیری از این بلای خانمانسوز در جامعه نقشی موثر و تاثیر گذار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

2 - Copy

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا