آخرین خبرها

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت روز شهرداری و دهیاری‌ها

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت روز شهرداری و دهیاری‌ها

استان‌ها > البرز – شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با صدور پیامی فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری را به شهرداران و تمامی خادمین عرصه مدیریت شهری در کلانشهر کرج تبریک گفتند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج متن پيام صادره به شرح ذيل است:

“بسمه تعالي”

آسايش، امنيت، سلامت رواني و اجتماعي، نهادينه‌سازي فرهنگ مشاركتي و رضايتمندي شهروندان و دستيابي به شاخصه‌هاي يك شهر سالم، زيبا، توسعه يافته و پويا، نيازمند تلاش‌، حميت و اراده جدي، تمامي مديران و مسئولان بويژه تلاشگران عرصه مديريت شهري است كه با برنامه‌ريزي‌هاي علمي و اجراي آنها، مسير توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضايي مطلوب را براي زندگي شهروندان فراهم كنند.
در همين راستا، فرا رسيدن 14 تيرماه به عنوان روز «شهرداری و دهياری» فرصتی مغتنم براي قدردانی و تجليل از فعاليت‌های خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری و روستايي است كه شبانه روز براي توسعه، پيشرفت و بالندگي استان تلاش و فعاليت مي‌كنند.
از این رو شورای اسلامی شهر کرج روز شهرداري و دهياريرا به خادمین این عرصه تبریک گفته و از زحمات تمامي تلاشگران عرصه مديريت شهري و روستايي در ارائه خدمات صادقانه به شهروندان تقدير و تشكر مي نمايد و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتكشان اين عرصه مسئلت دارد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج

48

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا