آخرین خبرها

تجلی وحدت مسولان استان در احداث کنار گذرشمالی با جاذبه های گردشگری بر فراز بام کرج

استاندار البرز عنوان کرد

تجلی وحدت مسولان استان در احداث کنار گذرشمالی با جاذبه های گردشگری بر فراز بام کرج

استان‌ها > البرز – استاندار البرز گفت: کنار گذر شمالی که بعد از 11 ماه کلنگ زنی به این مرحله از پیشرفت رسیده است می تواند در محدوده بام کرج در ایام تعطیل برای جاذبه های گردشگری و تفریحی استان باشد.

به گزارش خبر آنلاین ،”سیدحمیدطهائی” در نشست تشریح گزارش کار احداث کنارگذر شمالی استان که با حضور نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان، شهرداران،دادستان کرج جمعی از مدیران شهری اظهارداشت: خوشحال هستم در مدت 11 ماه بعد از کلنگ زنی این پروژه به این مرحله از پیشرفت رسیده ایم.
وی با قدردارنی از همکاری مسولان استان،قوه قضائیه و دادستان کرج برای پیشبرد این پروژه گفت: این حرکت تجلی از وحدت مسولان استان است که به ید واحده در جهت آبادانی این استان در تلاش اند.
وی بیان کرد: اهمیت این پروژه ملی و فرا استانی است، چرا که استان البرز کریدور شمال جنوب خاورمیانه و جاده ملی و بین المللی و در عین حال با دسترسی محلی است.
وی بیان کرد: امیدمی رود در ادامه این مسیر تکمیل شود و به موقع به انجام برسد.
طهائی افزود:
تلاش شد تا همه را هم سو کنیم برای اجرای این پروژه.
وی بیان کرد: این مسیر قابلیت اجرای طرح های گردشگری را نیز دارد و بام کرج می تواند بعنوان کنار گذر شمالی در محدوده بام کرج در ایام تعطیل نیز مرکزی برای جاذبه های گردشگری و تفریحی باشد.
وی در رابطه با پروژه قطار شهری کرج نیز گفت: راه اندازی این پروژه مردم را از گرفتاری ترافیک داخل شهر نجات می دهد.
وی ادامه داد: البرز پتانسیل های ارزشمند ملی و بین المللی دارد و این کنار گذر گشایش خوبی ایجاد می کند ضمن اینکه کمربند جنوبی تهران_ گرمسار به قم و آبیک نیز بخشی از ترافیک ملی را تعدیل خواهد کرد.
استاندار البرز احداث کنارگذر جنوبی را نیز از دیگر پروژه ها برای مدیریت ترافیک استان عنوان کرد و گغت: بیشترین ترافیک به ترددهای جنوب آزاد راه تهران – قزوین مرتبط است که با تمهیداتی که اندیشیده شده و احداث آنتن جنوبی کرج ترافیک این بخش نیز تعدیل خواهد شد.
گفتنی است کنار گذر شمالی استان به طول 18 کیلومتر و با 11 تقاطع غیرهمسطح و 17 پل ،شریان ارتباط مناطق شمالی استان با مسیر اصلی کرج را برقرار می سازد.
مسولان در ادامه از روند اجرای این پروژه بازدید میدانی داشتند.

48

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا