آخرین خبرهااستان هااسلایدربا جوانانخبر داغفوری

نامه دبیر هیات رئیسه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان به رییس دانشگاه: برای تنویر افکار عمومی، از وضع دانشجویان تعلیقی و اخراجی گزارش دهید!

نامه دبیر هیات رئیسه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان به رییس دانشگاه: برای تنویر افکار عمومی، از وضع دانشجویان تعلیقی و اخراجی گزارش دهید!

به گزارش تدبیرشرق، پیرو انتشار مطالبی که در رسانه‌های داخلی که به شرح حال دانشجویان دانشگاه گیلان پرداخته‌اند، بر آن شدیم به وظایف تشکلی خویش، جامه عمل بپوشانیم.
امید است ریاست محترم دانشگاه همراه با مشی عاقلانه دولت مستقر، در برابر مطالبات دانشجویی به جهت تزریق نشاط و پویایی و رخت بستن ترس از فضای دانشگاهی و همچنین تنویر افکار عمومی، پاسخ گوی موارد مختلفه که در رسانه‌های داخلی منتشر شده است، شوند تا اگر چیزی خلاف واقع ادعا شده، هویدا گردد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر دوستار
ریاست محترم دانشگاه گیلان

با سلام
اخیرا در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های کشور موضوع بازگشت یا عدم بازگشت دانشجویان پر رنگ تر شده است. و در تعدادی گزارش، شرح حالی از دانشجویان دانشگاه گیلان آمده است. شرحی که اگر واقعیت داشته باشد بسیار وضع ناپسندی است.

ریاست محترم جمهور، آقای دکتر پزشکیان، دستور اکیدی مبنی بر بازگشت دانشجویان و استادان اخراج شده و تعلیقی را داده‌اند. اخیرا وزیر محترم نیز گفته‌اند همه دانشجویان محروم و تعلیقی، به کلاس درس خود بازگشته‌اند. اما در رسانه‌های داخلی اخبار ناخوشایندی به گوش می‌رسد.

نظر به گزارش‌های ضد و نقیضی که در رسانه‌های داخلی از وضعیت دانشجویان تعلیقی و اخراجی دانشگاه گیلان، چه آنان که با احکام انضباطی محروم از تحصیل شده‌اند و چه آن دسته افرادی که بنا به مشاهدات و ادعاهای دانشجویان، با بهانه‌های آموزشی، دچار مشکلاتی اعم از اخراج و محرومیت از تحصیل شده‌اند؛ تقاضا می‌گردد برای پاسخ به پرسش‌های افکار عمومی، گزارشی جامع از وضعیت دانشجویان دانشگاه گیلان ارائه کنید.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با قدمت تاریخی خود به نمایندگی از اکثریت دانشجویان دانشگاه گیلان، از شما درخواست می‌کند این گزارش جامع و شفاف را به جهت تنویر افکار عمومی در اختیار عموم قرار دهید تا سره از نا سره هویدا شود.

با سپاس؛ بیتا میرزازاد
دبیر هیات رئیسه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان

دانشگاه گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا