آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولخبر داغفوریکافه تدبیرشرق

رییس جدید منطقه آزاد انزلی از کوچه پس‌کوچه‌های تهران می‌آید؟

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، پس از انتصاب دقیق و موفق رضا مسرور رییس اسبق منطقه آزاد انزلی، به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور که موجی از خوشحالی را برای مردم گیلان به ارمغان آورد و نوید روزهای خوب برای این مرکز مهم اقتصادی شمال کشور می‌داد، حال خبرهایی ناگوار از تهران به گوش می‌رسد.

خبرهایی که خاطرات سال‌های گذشته با انتخاب مدیران غیر متخصص و با عملکردی ضعیف روز به روز مرکز استراتژیک اقتصادی گیلان را تضعیف کرده و ممکن است امیدهای ایجاد شده را به اندوهی تبدیل کند.

البته صاحب نظران سیاسی و اقتصادی اعتقاد دارند دکتر مسرور که خود از مدیران موفق در مناطق آزاد کشور محسوب می شود بعید است در استان گیلان که زادگاه خود می‌باشد دست به انتخاب ناموفقی بزند و روزهای خوش منطقه آزاد انزلی در دوران صدارت خود را زیر سوال ببرد.

پس از عملکرد نه چندان قابل دفاع سیاهکارزاده رییس فعلی منطقه آزاد که انتقادات زیادی در مدت زمانی که بر سر کار آمده به همراه داشته و منتقدانش وی را مدیر پروازی می‌دانند، حال اسامی به گوش می رسد که باعث تعجب و شوک به حامیان دولت پزشکیان و شخص دکتر مسرور در گیلان شده است و امیدواریم که این شایعات با انتخاب یک مدیر توانمند و تراز اول که سوابق درخشانی در منطقه آزاد داشته باشد و تفکرات اقتصادی دولت را نیز پیاده کند منصوب شود که این انتظاری عجیب و غریب از دبیر مناطق آزاد کشور محسوب نمی‌شود.

از گوشه و کنار نیز اسم مصطفی طاعتی مقدم (نزدیک به ریاست منطقه آزاد انزلی) شنیده می‌شود.

طاعتی مقدمی که کل رزومه‌اش مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی بوده و پس از انتصاب علی جعفری (که اتفاقا وی هم اهل گیلان است) به همان سمت در سال هزار و چهارصد، دیگر خبری از وی در دسترس نیست.علاوه بر رزومه ضعیف، وی تخصصی در حوزه کاری منطقه آزاد ندارد و تحصیلات، سابقه‌اش غیرمرتبط است.

امید است جناب مسرور با تدبیر خویش مدیری درخور شان و شخصیت منطقه آزاد انزلی که خودشان سبقه مدیریت آن‌جا را دارند، انتخاب نمایند و خاطرات بد مدیران اسبق را بشوید و با خود ببرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا