آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولخبر داغفوری

علیرضا سحرخیز: خوشحالیم یک نفر از جریان اصلاح طلبی استاندار گیلان شد

علیرضا سحرخیز: خوشحالیم یک نفر از جریان اصلاح طلبی استاندار گیلان شد

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق ، علیرضا سحرخیز رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات استان گیلان در دیدار اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در گیلان و جبهه اصلاحات استان گیلان با نماینده عالی دولت اذعان داشت : برای اولین بار در تاریخ گیلان توانستیم  به همدلی دست یابیم و متفق القول بر سر استانداری دکتر حق‌شناس در میان جبهه و ستاد مرکزی پزشکیان به وفاق برسیم .ما خوشحالیم که فردی معتقد به اصلاح طلبی استاندار شد، یعنی یک نفر از ما استاندار شد.

سحرخیز افزود: آقای استاندار امروز می خواهم از شما قول بگیرم که حتما صاحب فرماندار زن بشویم، همچنین می خواهم احترام فراموش شده به بانوان سرزمینم به آن‌ها باز گردد.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کشور لزوم توجه ویژه به جوانان متخصص و برومند گیلان را بسیار مهم دانست و از نماینده عالی دولت خواست جوانان بتوانندکرسی های مدیریتی استان را با توانایی علمی خویش نه با رابطه بر عهده بگیرند.

رییس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات استان گیلان اضافه کرد: درخواست دیگرم از جناب استاندار این است که نسبت به  استرداد شکایات کلیه دستگاه های دولتی نسب به فعالین سیاسی و روزنامه نگاران عاجلاً اقدام فرمایند.
وی با اشاره به سختی های زمان انتخابات و مشکلات متعدد به دکتر حق شناس قول داد در نهایت این جمع ، با همه مضیقه‌های موجود کنار شما هستیم و در این مسیر دشوار شما را تنها نخواهیم گذاشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا