آخرین خبرهااستان ها

یعنی چه هشتصد میلیون تومان هدیه روز خبرنگار به خانه مطبوعات گیلان دادید و هزینه‌کرد آن را بررسی نکردید!؟

استانداری گیلان در پاسخی عجیب به مطالبه یکی از شهروندان درباره واریز مبلغ هدیه روز خبرنگار نوشته است که هشتصد میلیون تومان به خانه مطبوعات واریز شده است و هزینه کرد آن را از خودشان بپرسید. متن کامل این جوابیه بدین شرح است: ‘به اطلاع می رساند با دستور استاندار سابق ، […]

یعنی چه هشتصد میلیون تومان هدیه روز خبرنگار به خانه مطبوعات گیلان دادید و هزینه‌کرد آن را بررسی نکردید!؟

به گزارش تدبیرشرق، استانداری گیلان در پاسخی عجیب به مطالبه یکی از شهروندان درباره واریز مبلغ هدیه روز خبرنگار نوشته است که هشتصد میلیون تومان به خانه مطبوعات واریز شده است و هزینه کرد آن را از خودشان بپرسید.

متن کامل این جوابیه بدین شرح است: به اطلاع می رساند با دستور استاندار سابق ، مبلغ ۸میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات هزینه ای استان برای تقدیر از خبرنگار ان بمناسبت روز خبرنگار و نیز اجرای برخی رویدادهای فرهنگی ویژه خبرنگاران تخصیص یافت.”

با توجه به جزییات هزینه کرد میزان اعتبار و عدم واریز به حساب خبرنگاران را باید به خانه مطبوعات که متولی می باشد مراجعه و مستندات درخواستی مطالبه فرمایید.’

یعنی از این عجیب‌تر نمی‌توان از خودشان رفع مسئولیت کنند. مگر می‌شود هشتصد میلیون تومان پولی واریز شود که مخصوص روز خبرنگار است و با گذشت بیش از دو ماه هنوز پول  به خبرنگاران داده نشود.مگر روز خبرنگار را به عنوان سالگرد و  در طول سال می‌گیرند!؟  از آن گذشته یک به ما چه خاصی در متن این پیام نهفته است. یعنی چه پول را دادیم و نمی‌دانیم چه شد. پس شما چه کاره‌اید!؟ خوب است استاندار جدید در رابطه با برخی کارکنان اداره و این نحوه پاسخگویی برخورد لازم را صورت دهد. همان طور که از ادارات نظارتی استان انتظار می‌رود که درباره سرنوشت پول واریز شده بازرسی لازم را انجام دهند و گزارش کاری در این رابطه مشکوک  صادر گردد.

رشتکده نوشت: گفتنی است هیات مدیره خانه مطبوعات فعلی استان در سایه حمایت تمام قد و بی شائبه یکی از معاونین ارشاد  استان و  حذف و اضافه دقیقه نودی اعضا روی کار آمده است که در هیج انتخاباتی چنین وضعیتی سابقه نداشته است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا