آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولخبر داغفوری

عبدالرضا ابراهیمی رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان: دکتر حق شناس موفق می‌گردد و خود را شریک در موفقیت‌ها و احیانا ناکامی‌هایش می‌دانیم

عبدالرضا ابراهیمی رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان: دکتر حق شناس موفق می‌گردد و خود را شریک در موفقیت‌ها و احیانا ناکامی‌هایش می‌دانیم

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، عبدالرضا ابراهیمی رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان گیلان گفت: ضمن تبریک به آقای دکتر حق شناس برای تصدی استانداری گیلان لازم می‌دانم از رییس محترم جمهور و وزیر محترم کشور تشکر و قدردانی کنم چرا که توجه به لیست هواداران و ستادها، نشانه قدردانی تلاش‌های کسانی است که در سخت ترین روزها با همراهی مردم توانستند پیروز انتخابات شوند.

از همین رو تداوم قدر شناسی این تلاش‌ها انتظاری است که از استاندار جدید داریم.

ابراهیمی اذعان داشت: برای این پیروزی کار جمعی صورت گرفته و همت بلند مردم سرزمین گیلان از مرکز استان تا دورترین نقطه آن پشتوانه این پیروزی بوده است.
همانگونه که دولت محترم در انتخاب استاندار توجه به لیست های شناخته شده و رسمی داشته و عملا تلاش‌های غیر رسمی را به کناری نهاد، همین توقع از جناب آقای دکتر حق شناس نیز وجود دارد.
ما بارها عرض کردیم مسئولیت پیشنهادهای خود را می‌پذیریم.

در آخر رئیس ستاد دکتر پزشکیان در گیلان افزود: آرزو می‌کنم آقای دکتر حق شناس موفق گردد‌ و خود را شریک در موفقیت ها و احیانا ناکامی هایش می‌دانیم.
امیدواریم کشور از این پیچ بزرگ به سلامت عبور کند و آنگاه درهای کشور به روی جامعه جهانی گشوده‌ شود.
امید است سیلی از سرمایه گذاری و تجارت کشور را فرا گیرد و از این رهگذر استان ما نیز با مدیریت خوب استاندار جدیدمان بهره مند گردد.
در پایان هم به رسم ادب از تلاش‌های آقای دکتر عباسی قدردانی می‌کنم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا