آخرین خبرهااستان ها

کوچکی نژاد از قطعی شدن انتصاب هادی حق‌شناس به عنوان استاندار گیلان خبر داد

کوچکی نژاد از قطعی شدن انتصاب هادی حق‌شناس به عنوان استاندار گیلان خبر داد

به گزارش تدبیرشرق، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی از قطعی شدن انتصاب هادی حق‌شناس به عنوان استاندار گیلان خبر داد و گفت: آقای حق‌شناس قطعا در جلسه بعدی هیئت دولت به عنوان استاندار گیلان معرفی می‌شوند.

کوچکی نژاد افزود: آقای حق شناس از نیروهای شایسته و متخصص گیلان است که با سابقه استانداری گلستان و نمایندگی بندرانزلی در مجلس، از تجربه بسیار خوبی برخوردارند و امیدواریم با حضور ایشان و همکاری همه مدیران و مسئولان و نمایندگان، اقدامات مثبتی برای استان انجام شود.

نماینده پنج دوره رشت در مجلس از اصلاح قانون انتخابات شوراها خبر داد و گفت: تقریبا 50 اصلاحیه در خصوص انتخابات شوراها خواهیم داشت که مهم‌ترین آن، الزام وزارت کشور به برگزاری آزمون از داوطلبان انتخابات شوراها، با همکاری سازمان سنجش و سازمان اداری و استخدامی کشور خواهد بود. همچنین اختیارات هیات های اجرایی انتخابات هم افزایش می‌یابد.

گیل خبر نوشت: کوچکی نژاد ادامه داد: طرح 7 ساله شدن شورای ششم با مخالفت کمیسون کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس روبرو شده و به نظرم در صحن هم رای نخواهد آورد و انتخابات بعدی شوراهای سال آینده برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا