آخرین خبرهااسلایدرحوادثخبر داغفوری

مسمومیت الکلی ۵۷ نفر در مازندران/ 8 نفر فوت کردند

مسمومیت الکلی ۵۷ نفر در مازندران/ ۴ نفر فوت کردند / حال ۵ نفر وخیم است

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مراجعه ۵۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های چالوس و آمل اظهار کرد: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند که 8 نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند.

به گزارش تدبیرشرق،مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تاکنون هشت نفر در پی این مسمومیت فوت شدند.

 مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اعلام افزایش آمار فوتی‌های ناشی از مسمومیت الکل در استان گفت: تاکنون هشت نفر در پی این مسمومیت فوت شدند.

علی عباسی در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره آخرین وضعیت مسمومیت با الکل اظهار کرد:  این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند که ۴ نفر بر اثر عوارض شدید جان باختند. وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ نفر از این افراد برای پاکسازی سموم دیالیز شدند، گفت: ۲۶ نفر نیز درمان سرپایی شده و از بیمارستان مرخص شدند.

طی بررسی های همکاران پزشکی قانونی تعداد فوتی‌های ناشی از مصرف الکل به هشت نفر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه از فوتی ها ۶ نفر در غرب استان و دو نفر در آمل بودند، گفت: توجه به بستری بودن تعداد بیماران بدحال احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان پیشتر تعداد افرادی که در این زمینه به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند را ۵۷ نفر اعلام کرده بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا