آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

‍ ‍ بنا به دلایل نامعلوم؛ انتخابات هیات تنیس گیلان لغو شد

مجمع انتخابات هیات تنیس گیلان که بنا بود سوم مهر ماه جاری برگزار شود، بنا به دلایل نامعلوم لغو گردید.

‍ ‍ بنا به دلایل نامعلوم؛ انتخابات هیات تنیس گیلان لغو شد

به گزارش تدبیرشرق، در بررسی های آمایش سرزمینی وزارت ورزش و جوانان، که اوایل دهه نود انجام شده بود، تنیس خاکی در میان رشته های ورزشی مستعد و مورد توجه گیلان جایی نداشت، اما بارها برای بدست اوردن کرسی ریاست همین هیات جنگ و جدل فراوان برپا شد، از انتخاباتی که تک کاندیدای حاضر موفق به کسب ارای لازم مجمع نشد تا الان که یک روز مانده به مجمع، خبر لغو ان منتشر می شود.

این هیات ماه های متمادی بدون رییس و گاها بدون سرپرست بود تا اینکه ایت کاظم زاده در انتخابات هفتم خرداد 99 به عنوان رییس هیات تنیس گیلان انتخاب شد و طبیعتا بعد از چهار سال موعد انتخابات جدید فرا می رسد، از همین رو مدیرکل ورزش و جوانان استان 13خرداد ماه سال جاری طی حکمی سیدمهدی اقازاده را به عنوان سرپرست هیات برمی گزیند تا مقدمات برگزاری مجمع را فراهم نماید.

این مهم، از همان روزها آغاز شد و در نهایت سه کاندیدا از فیلترهای حراستی و نظارتی عبور کرده و طی نامه نگاری های اداره کل ورزش و جوانان گیلان و فدراسیون تنیس بنا بود سوم مهر ماه جاری، مجمع انتخاباتی برگزار شود.

 اما به یکباره این انتخابات بنا به دلایل نامعلوم لغو می گردد، اتفاقی که جامعه تنیس گیلان را برآشفت و انان ناگزیر روز پنجشنبه پنجم مهرماه با تجمع در اداره کل ورزش خواستار روشن شدن علت لغو مجمع شدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا