آخرین خبرهااجتماعیملی

پیگیری حادثه «معدن طبس» از سوی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره حادثه معدن طبس عنوان کرد: از طرف کمیسیون صنایع و معادن کمیته‌های مرتبط دنبال موضوع هستند، از وزارت‌خانه هم منتظر دریافت گزارش موثق و دقیق در رابطه با علت و دلیل بروز این اتفاق هستیم.

پیگیری حادثه «معدن طبس» از سوی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

به گزارش تدبیرشرق، رضا علیزاده در گفتگویی، با اشاره به آخرین وضعیت محبوسان و حادثه‌دیدگان معدن طبس گفت: متاسفانه شب گذشته که این اتفاق در این معدن رخ داد و ما به کمیته‌های معدن و صنایع معدنی ماموریت دادیم که موضوع را از طرف کمیسیون صنایع دنبال کنند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر صمت به همراه وزرای دیگر به محل حادثه رفته‌اند. ظاهرا بحث ایمنی مطرح است و مسئولان بخش تامین ایمنی آنجا بایستی پاسخ دهند. طبق گزارش اولیه‌ای که به من دادند این وظیفه به وزارت کار مربوط می‌شود. ما منتظر دریافت گزاراشات رسمی هستیم.

وی تاکید کرد: از طرف کمیسیون صنایع و معادن کمیته‌های مرتبط دنبال موضوع هستند، از وزارت‌خانه هم منتظر دریافت گزارش موثق و دقیق در رابطه با علت و دلیل بروز این اتفاق هستیم.

علیزاده در خصوص دستور پیگیری از سوی رئیس مجلس برای حادثه معدن طبس گفت: نماینده منطقه خودش در جریان است و از دیشب پیگیر موضوع هستند روسای کمیته معدن و صنایع معدنی از سوی کمیسیون مجلس هم پیگیر موضوع هستند. از سوی مجلس هم اکیپ اعزام خواهیم کرد، گزارش خواهیم خواست و مسئولان مربوطه را دعوت خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا