آخرین خبرهااستان ها

عبدالرضا ابراهیمی، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در گیلان: تغییر استانداران در کل کشور در دستور کار است

عبدالرضا ابراهیمی، رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در گیلان: تغییر استانداران در کل کشور در دستور کار است

به گزارش تدبیرشرق، عبدالرضا ابراهیمی رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در گیلان در گفتگویی در خصوص مشکلات ایجاد شده در گیلان در سفرهای اخیر گفت: از فردای تحویل دولت به جناب پزشکیان طبعا مسئولیت ها برعهده دولت ایشان خواهد بود. واقعیت این است که ما همان‌طور که در بسیاری از زمینه ها دچار مشکل هستیم، در زمینه جذب توریست حتی داخلی‌اش هم دچار نوعی بی‌برنامگی هستیم اما باید بدانیم و درک کنیم ورود حجم عظیمی از مسافر در یک زمان کوتاه هر استانی را دچار چالش می‌کند.

وی افزود: ما زیرساخت کافی نداریم و احتمالا در آینده هم در صورت تکرار این مقدار مسافر، دچار چالش خواهیم شد. فلذا از اکنون باید تدابیر لازم و فوری در بعضی زمینه ها نظیر ارائه سرویس سوخت رسانی یا توزیع مناسب تر بعضی اقلام ضروری اندیشیده شود؛ چون این موارد نیاز به سرمایه گذاری قبلی نیست.

گیل خبر نوشت: ابراهیمی ادامه داد: بدش را گفتیم، حسنش را نیز باید گفت؛ اینکه این مقدار مسافر بیاید و برود و امنیت‌شان تامین شود، خودش مثبت است. اینکه تقریبا تنش خاصی پیش نیاید خودش نشانه رشد و تعامل فرهنگی و زیست مسالمت آمیز هم‌استانی های عزیز ما است که باید تشکر کرد.

عبدالرضا ابراهیمی رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در گیلان گفت: اینکه شاهد چادر خوابی و امثال‌هم بودیم هم، واقعیتی دیگر است. طبق خبرها همه جا پر شده بود. باید راهی پیدا کرد که به‌خصوص در روستاهای ما، هر خانواده ترغیب و تشویق شوند تا واحد اقامتی ایجاد کنند تا هم درآمدی برایشان شود و هم مسافرها آسوده‌تر باشند. این‌ها کارهایی است که باید بشود وگرنه همانطور که عرض کردم امکان دوباره رخ دادنش خواهد بود.

ابراهیمی تاکید کرد: این مشکلات یک شبه و یا با یک دستور حل نخواهد شد که این را مبنا بگذاریم. اما به‌صورت کلی دولتی آمده است و سیاست‌های خودش را خواهد داشت. همگان می‌دانیم که برنامه دولت استفاده از ظرفیت های جدید است و در حال حاضر تا جایی که می‌دانم بررسی تغییر استانداران محترم در کل کشور در دستور کار است و آینده مشخص خواهد شد که چه تصمیمی گرفته می‌شود و چه کسی عهده دار این مسئولیت خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا