آخرین خبرهاسیاسیملی

کارنامه ۷چهره پیشنهاد شده برای استانداری گیلان قابل دفاع است

براساس تصمیم اعضای جبهه اصلاحات گیلان و ستاد مسعود پزشکیان هفت شخصیت به وزارت کشور معرفی شده اند تا عوامل انتخاب استاندار هنگام بررسی گزینه های مختلف، به نفرات پیشنهادی احزابی که در رای بالای ۶۰درصدی مردم گیلان به مسعود پزشکیان نقش داشته اند هم توجه کنند

کارنامه ۷چهره پیشنهاد شده برای استانداری گیلان قابل دفاع است

به گزارش تدبیرشرق، ۶ روز بعد از انتشار لیست مشترک جبهه اصلاحات و ستاد پزشکیان برای استانداری گیلان، نقد و نظرها نسبت به هفت چهره ی پیشنهادی و البته احزاب اصلاح طلبِ بانی این کار در استان ادامه دارد.

براساس تصمیم اعضای جبهه اصلاحات گیلان و ستاد مسعود پزشکیان هفت شخصیت به وزارت کشور معرفی شده اند تا عوامل انتخاب استاندار هنگام بررسی گزینه های مختلف، به نفرات پیشنهادی احزابی که در رای بالای ۶۰درصدی مردم گیلان به مسعود پزشکیان نقش داشته اند هم توجه کنند.

محمد زالفی فرماندار اسبق لنگرود، رودبار، رشت و عضو حزب کارگزاران سازندگی،هادی حق شناس مدیرکل اسبق بنادر و دریانوردی گیلان، نماینده بندر انزلی در مجلس هفتم و استاندار گلستان در دولت حسن روحانی، محمد(سارنگ) حسن پور بخشدار اسبق خشکبیجار، معاون اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان و سرپرست فرمانداری شهرستان شفت و عضو حزب اتحاد ملت ایران-شعبه استان گیلان، قاسم رمضانپور نرگسی نماینده مجلس چهارم و پنجم صومعه سرا در مجلس و معاون وزیر ارتباطات در دولت اصلاحات، منصور صوفی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد با سابقه معاونت دانشگاه آزاد،مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت تعاون دولت اصلاحات، سمانه حسینی نوید با سابقه بخشداری مرکزی لاهیجان و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندر انزلی و جهانبخش خانجانی مشاور، سخنگو و مدیرکل اسبق روابط عمومی وزارت کشور دولت اصلاحات و از اعضای حزب کارگزاران سازندگی ایران به عنوان ۷ گزینه این لیست معرفی شده اند.

 علیرضا کنعان رو مسئول ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در استان گیلان با اشاره به فهرست پیشنهادی ستاد انتخاباتی پزشکیان و جبهه اصلاحات گیلان به کلانشهر گفت: هفت چهره پیشنهاد شده برای پُست استانداری گیلان مدیرانی با کارنامه قابل دفاع هستند.

مسئول ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در استان گیلان افزود: در جلسات تدوین فهرست پیشنهادی، شفافیت و شایستگی در زمره اصول مدنظر فعالان سیاسی بود.

کنعان رو توضیح داد: بر این اساس، تواناییِ تحقق مطالبات عمومی مهمترین معیار در سنجش افراد پیشنهاد شده است.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران-شعبه استان گیلان‎ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: در فهرست پیشنهادی به جوانان، بانوان و دانشگاهیان توجه ویژه شده است.

مسئول ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در استان گیلان با اشاره به برخی انتقادات نسبت به فهرست پیشنهادی برای انتخاب استاندار گیلان گفت: به نظر می رسد برخی که به جز تعلقات شخصی، معیاری ندارند، به فرایند و خروجی کارگروه اشکالات بعضا عجیبی وارد کرده اند.

کنعان رو در عین حال گفت: البته لازم است تاکید کنم که باید حرف های تمام منتقدان را شنید چون برخی از انتقادات هم از سرِ خیر خواهی و با هدفِ انتخاب بهترین گزینه برای استانداری گیلان بیان می شود.

مسئول ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در استان گیلان با اشاره به هفت چهره پیشنهاد شده از سوی اصلاح طلبان گیلان به وزیر کشور جهت کمک به انتخاب یک گزینه برای استانداری گیلان گفت:در نهایت حق انتخاب با وزیر کشور و هیات دولت است اما تلاش احزاب اصلاح طلب پیشنهاد افراد باتجربه، دارای رزومه مدیریتی مناسب و باورمند به شعارهای تحول خواهانه بود ضمن آنکه مثلا حضور فردی مانند محمد(سارنگ) حسن پور در این لیست نشاندهنده توجه فعالان سیاسی اصلاح طلب گیلان به مطالبات جوانان است؛ چون در حال حاضر در بدنه وزارت کشور کمتر فردی با ۴۰ سال سن اما با رزومه ای مشابه حسن پور داریم.

طی گزارش کلانشهر: کنعان رو در ادامه همین بخش از اظهاراتش توضیح داد: در این فهرست اسامی اشخاصی در تراز مسئولیت های ملی همچون دکتر هادی حق شناس هم مطرح شده که می توانند همین امروز سِمتی دولتی در سطح ملی داشته باشند.

او حق شناس را فردی پاکدست، کاردان، با تجربه و دوراندیش معرفی کرد و در پایان گفت: مهمترین مسئله در وضعیت فعلی ایران و گیلان، حفظ انسجام و تلاش برای افزایش کارآمدی است تا بتوانیم با گام های متوازن، مشکلات متعدد موجود را کاهش دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا