آخرین خبرهااستان ها

اعلام آمادگی شهرداری رشت برای اجرای محوطه سازی باغ موزه دفاع مقدس گیلان

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با حضور رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت برگزار شد.

اعلام آمادگی شهرداری رشت برای اجرای محوطه سازی باغ موزه دفاع مقدس گیلان

به گزارش تدبیرشرق، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان صبح دوشنبه به ریاست سرهنگ حسن حبیبی و با حضور رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت برگزار شد.

«رحیم شوقی» شهردار رشت در این جلسه با بیان اینکه نقش مردم گیلان در هشت سال دفاع مقدس برجسته و ماندگار بوده است، افزود: گیلان یکی از استان هایی بوده که بیشترین تعداد شهدا را برای دفاع از میهن اسلامی در کشور تقدیم کرده است لذا وظیفه ما است که مقام شهدا را ارج نهیم.

وی با بیان اینکه خاطرات و زندگی نامه شهیدان باید بازگو و به نسل جدید منتقل شود که ساخت باغ موزه دفاع مقدس بسیار در این راستا اثرگذار است، ادامه داد: شهرداری رشت برای اجرای محوطه سازی باغ موزه دفاع مقدس که بعدها به یک خواستگاه عمومی تبدیل می شود آمادگی دارد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه طراحی محوطه سازی باغ موزه دفاع مقدس را نیز شهرداری بر عهده خواهد گرفت، اضافه کرد: در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا