آخرین خبرهااستان ها

تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضائیه سنگر

حسین خلیلی با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی سنگرمنصوب و در این بخش معرفی شد.

تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی سنگر

به گزارش تدبیرشرق، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی سنگر با حضور سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، امام جمعه و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این بخش برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت تولید و لزوم افزایش تولیدات، گفت: در سال‌های گذشته وقتی تولیدکنندگان به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت بدهی خود نبودند و یا ورشکست می‌شدند، قاضی حکم توقیف و فروش دستگاه‌های تولیدی را به نفع شاکیان صادر می‌کرد و با تعطیلی واحد تولیدی، بسیاری از کارگران بیکار می‌شدند. ‏

وی با اشاره به پیشنهاد دادستانی و دستگاه قضایی برای حل این معضل، افزود: با دستور ریاست قوه قضائیه به جای توقیف و فروش تجهیزات واحد تولیدی، تولیدات آن واحد تولیدی به نفع طلبکاران توقیف شده و با فروش تدریجی آن‌ها، بدهی‌ها تصفیه می‌شود.

در پایان این مراسم حسین خلیلی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی بخش سنگر منصوب و از تلاش‌های محمدعلی شریف نژاد دادستان عمومی وانقلاب سابق حوزه قضایی این بخش قدردانی شد.

حسین خلیلی پیش از این ریاست شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان لنگرود را بر عهده داشت.
محمد علی شریف نژاد هم به سمت ریاست شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان رشت منصوب شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا