آخرین خبرهایادداشت

آقای‌ پزشکیان «آه! این بغض گران، صبر چه می‌داند چیست»

مردم به اندازه کافی صبر استراتژیک به خرج دادند و به صورت استقامتی زندگی خود را گذراندند امروز نوبت شماست که غیرت راهبردی و عملیاتی نشان دهید زیرا این سفیدی روی موهای مردم آرد نیست و سرخی صورت‌ها سرخاب نبوده بلکه تاثیرات همان صبوری های بلند مدت و استراتژیک است

آقای‌پزشکیان«آه! این بغض گران، صبر چه می‌داند چیست»

 به گزارش تدبیرشرق، سامان صابریان در یادداشتی نوشت: لب جوی این مملکت نشستیم و گذر عمر می‌بینیم در حالی که عده‌ای از همین آب که سال‌هاست بخاطر تحریم و طمع، گل‌آلود شده دنبال گرفتن ماهی‌هایی هستند که یک عمر خود و خانواده‌شان از آن تناول می‌کنند و سیر نمی‌شوند.

مسأله اینجاست که در این بین و میان این سرعت عجیب گذران عمر مدام عده‌ای مردم را به صبر، تامل و استقامت دعوت می‌کنند و مدام وعده بهشت فردا را می‌دهند که جهنم امروز را تحمل کنیم!

وضعیتی که در این بین همه سیاستمداران شریک آن هستند و هر کدام پا به عرصه می‌گذارند لباس وعاظ بر تن کرده و مدام بالای منبر رفته و می‌گویند:«صبر پیشه کنید!».

آقای مسعود پزشکیان هم که در انتخابات ریاست جمهوری که همه از جزییات و کیفیت آن با خبر هستیم با کمترین آرا نسبت به سایر ادوار گذشته به پاستور رسید در واکنش به اعتراضات و انتقادات نسبت به کابینه معرفی شد در توییتر نوشت:«صبر پیشه کنید؛ مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است. بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است. این یعنی ما یک گام به جلو رفته‌ایم.در مرحله انتخاب و بررسی کابینه از صاحبنظران متعددی مشورت گرفتیم و تلاش کردیم با رویکرد وفاق و همدلی، بهترین وضعیت ممکن را با ظرفیت‌های موجود رقم بزنیم. صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید».

این آقای پزشکیان همان کاندیدای محترم است که در بخشی از  مستند «برای اولین بار» گفت: اینجا دستم را بلند می‌کنم و به مردم قول می دهم که هیچ وقت به آنها دروغ نگویم و در گفته هایم صادق و پاسخگو باشم و مطالبه‌گری این عزیزان در مقابل دربرابر آنها پیام‌ها و تعهداتی دادیم مجاب به این می‌شویم که اگه روزی خدایی ناکرده یادمان رفت آنها به یادمان بیاورند و ما پاسخگو باشیم. وی افزود: اگر نتوانستیم به آن گفته‌ها و قول‌ها عمل کنیم طبیعتا از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهیم کرد و ادامه نمی‌دهیم، قرار نیست ما عمرمان تلف کنیم و نتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

آقای پزشکیان مشخص نیست که این صبر استراتژیک، اقتصاد مقاومتی، بازه حساس کنونی، پیچ تاریخی و سایر صبر پیشه کردن ها تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد و سرانجام پس از حدود نیم قرن که کشور در خدمت و دست شما بزرگواران است چه زمانی کشتی مردم به ساحل آسایش و آرامش خواهد رسید؟!

حال شما نیز وعده بهشت برینی می‌دهی که قرار است با کشتی تَکراری و قدیمی به سمت آن برویم،کشتی که سکان آن در دست کابینه‌ای است که بیشتر آن‌ها مسبب همین وضع موجود هستند.

اگر در ادامه نیز در دوران پساصبر شما هم اتفاق مبارکی نیفتاد و روند این چندین دهه ادامه پیدا کرد چه؟! آن زمان عمرها سال‌ها از دست رفته و شما نیز در نهایت می‌گویید نشد، نتوانستم یا نگذاشتند و خیلی شرافت به خرج دهید با یک عذرخواهی صندلی را تحویل می‌دهید!

آقا پزشکیان، خدعه و نیرنگ با خلق الله مخصوص حکومت اموی است که شما حافظ نهج‌البلاغه به خوبی از عقوبت آن خبر دارید و می‌دانید از جانبازی در کنار حق و «جنگ جمل و نیرنگ‌ها» تا هلاکت در مقابل حق «کربلای یزیدی‌ها» یک «گندم ری» فاصله است و حتی جانبازی در رکاب علی(ع) هم گره‌ای از کار شمری که آب بر زن و بچه مظلومان بست تا دل قدرت را شاد کند، باز نکرد و از سال ۶۳ هجری تا ابد لعن و نفرین بر اوست بنابراین اگر به آن کتاب مقدس اعتقادی دارید امروز زمان قرائت نیست و بازه عمل است پس با هر شیوه‌ای می‌دانید به هر اهرم و ریسمان چنگ بزنید تا مردم را از این منجلاب بیرون بکشید؛ باشد که عاقبت بخیر شوید.

مردم به اندازه کافی صبر استراتژیک به خرج دادند و به صورت استقامتی زندگی خود را گذراندند امروز نوبت شماست که غیرت راهبردی و عملیاتی نشان دهید زیرا این سفیدی روی موهای مردم آرد نیست و سرخی صورت‌ها سرخاب نبوده بلکه تاثیرات همان صبوری های بلند مدت و استراتژیک است.

آقای پزشکیان در آخر «اوصیکم بتقوی‌الله» و عقوبت امر، چرا که شما یک فرق با سایر مدیرانی که این سال‌ها در راس پاستور بودند دارید و آن برچسب حکومت با معیارهای علوی است که خود را مجری نهج‌البلاغه معرفی کردید و امروز هر اقدامی کنید خلق الله به حساب آن شعارهایی می‌گذارند که با افتخار ماه‌ها از آن سخن گفتید؛ پس برای حفظ جایگاه آن مقدساتی که از آن استفاده کردید نیز شده دنبال «گندم ری قدرت» نباشید و برای مردم جانبازی کنید چرا که«طریقت به جز خدمت خلق نیست».

/انطباق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا