آخرین خبرهااستان هااسلایدر

اوج بارش باران در گیلان در روز پنجشنبه

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به خنک شدن هوا در گیلان گفت: خوشبختانه کمر گرما در گیلان شکسته شد و از عصر روز گذشته در برخی از مناطق استان شامل شهرستان‌های لاهیجان، جیرکول املش و شهر رشت بارش‌های باران آغاز شده است.

اوج بارش باران در گیلان در روز پنجشنبه

به گزارش تدبیرشرق، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت‌وگویی  با اشاره به خنک‌شدن هوا در گیلان اظهار کرد: خوشبختانه از عصر روز گذشته در برخی از مناطق استان شامل شهرستان‌های لاهیجان، جیرکول املش و شهر رشت بارش‌های باران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اوج بارش باران در گیلان در روز پنجشنبه خواهد بود، گفت:در این مدت گاه آسمان بارانی است و گاه آفتابی، اما جریان‌های همرفتی به تناوب ادامه دارد.

فارس نوشت؛ اوج این سامانه بارشی پنجشنبه است.مدیرکل هواشناسی گیلان با تأکید بر لزوم‌ شالیکاران بر حفاظت از محصولات کشاورزی خود در هفته جاری و آینده بیان کرد: رگبارباران و رعد و برق نیز در نواحی مختلف گیلان پیش‌بینی شده است، از این رو از شالیکاران درخواست دارم نسبت به حفاظت و جمع‌آوری محصولات کشاورزی خود اقدام کنند.

به گفته دادرس در شبانه‌روز گذشته اسبه وونی تالش با ۱۴ درجه سلسیوس ولوشان با دمای ۳۴ درجه سلسیوس به‌عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های گیلان ثبت شدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا