آخرین خبرهااستان ها

اقای فرماندار شکایتتان را پس بگیرید

شهروز پروایی رییس ستاد دکتر پزشکیان در تالش در یادداشتی نوشت : سوال اینجانب از حضرتعالی این است که طرح دعوی و شکایت از عده ای از اشخاص و افراد به خاطر حضور در مراسم مجوز دارستاد دکتر پزشکیان در طول انتخابات با کدام اندیشه و تفکر صورت گرفته است؟

اقای فرماندار شکایتتان را پس بگیرید

به گزارش تدبیرشرق، بر اساس اطلاعات بدست امده ، پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای تعدادی از کارمندان فرمانداری تالش و جمعی از دهیاران از طرف فرمانداری تالش به عنوان تخلف انتخاباتی در حمایت از ستاد دکتر پزشکیان شکایت ثبت شده است که در مراحل رسیدگی قرار دارد.

تالشات نیوز: شهروز پروایی رییس ستاد دکتر پزشکیان در تالش در واکنش به این موضوع در یادداشتی خطاب به فرماندار تالش نوشت ؛

بسمه تعالی
فرماندار محترم تالش
جناب آقای مهندس ایرج موذن
سلام علیکم

همانطور که مستحضرید طبیب جمهور ایران جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با رای قاطع ملت وطن پرست ایران به عنوان رئیس جمهور برگزیده شدند.

همچنین مطلع هستید که رهبر معظم انقلاب موفقیت اقای پزشکیان را موفقیت همه دانستند و همگان را موظف به همکاری و حمایت از دولت نمودند.

جتاب فرماندار محترم آگاه هستید که آقای پزشکیان نام دولت وفاق ملی را بر دولت خویش نهادند چرا که به لحاظ تاریخی جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران توسط دشمنان داخلی و خارجی بصورت گسترده مورد انواع کارشکنیها و عنادها و تحریم ها و دسیسه ها و توطئه ها واقع شده است.

حال سوال اینجانب از حضرتعالی این است که طرح دعوی و شکایت از عده ای از اشخاص و افراد به خاطر حضور در مراسم مجوز دارستاد دکتر پزشکیان در طول انتخابات با کدام اندیشه و تفکر صورت گرفته است.

جناب آقای مهندس ایرج موذن ما فراموش نکرده ایم که علی رغم صدور مجوز سخنرانی برای سرکار خانم آذر منصوری بعد از مذاکرات فشرده و طولانی با اینجانب و اخذ تمهیدات و تعهدات مقتضی متاسفانه اقدام به لغو مجوز سخنرانی ایشان نمودید و ما اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان با سعه صدر و خویشتن داری ضمن همکاری با حضرتعالی از هرگونه تشنج و مشکلات ثانوی پرهیز نمودیم.

آیا سزاوار است که کام مردمی که ۸۲ درصد به دکتر پزشکیان رای داده اند و شما نماینده همین دولت هستید را با شکایت تلخ کنید؟؟

آیا اینگونه پیام مقام معظم رهبری را در مورد دستور به کمک به دولت دکتر پزشکیان قصد اجرا دارید؟؟؟

جناب آقای مهندس ایرج موذن فرماندار محترم تالش بگذارید مردم تالش لذت مشارکت و پیروزی در انتخابات را بچشند

هل جزاء الاحسان الا الاحسان؟؟؟آیا پاداش مشارکت در انتخابات و گرم کردن تنور انتخابات پرونده سازی برای فرزندان برومند تالش به بهانه های مختلف است؟؟؟

در پایان از شما به عنوان فرماندار محترم و معزز تالش که سردوگرم کشیده و چشیده روزگار هستید و کوله باری از تجربه و تدبیر دارید خواستار همراهی با دولت وفاق ملی و فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم تا با پس گرفتن شکایت از تعداد کثیری از همشهریان عزیز تالشی مردم و خانواده های این عزیزان را خوشحال نمایید.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در تالش
شهروز پروایی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا