آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیفوری

لاهیجان میزبان بانوان پاورکار از سراسر کشور

لاهیجان میزبان بانوان پاورکار از سراسر کشور

رقابت‌های پرس سینه بی‌لوازم بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالگرد عملیات مرصاد از امروز جمعه ۱۲ مرداد در دهکده گردشگری دکتر خاکی لاهیجان آغاز شد.

به گزارش تدبیرشرق، رقابت‌های پرس سینه بی‌لوازم بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالگرد عملیات مرصاد از امروز جمعه ۱۲ مرداد در مجموعه دکتر خاکی لاهیجان آغاز شد.
در این رقابت‌ها که به مناسبت سی و پنجمین سالگردعملیات مرصاد از ۱۲ تا۱۶مرداد در دهکده گردشگری دکتر خاکی لاهیجان آغاز شده است ۴۵۰ بانوی پاور کار رشته پرس سینه باهم مصاف می‌دهند.
سیدحمیدرضا میرزاهد، رییس هیات بدنسازی و پرورش گیلان گفت؛ حضور ۴۵۰ ورزشکار در این مسابقات یک رکورد محسوب می‌شود و اینکه از تمامی استان‌های ایران یک داور در این رویداد قضاوت می‌کند، بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به حمایت‌های مدیرمجموعه زیبا و گردشگری دکتر خاکی برای برگزاری این رویداد کشوری گفت؛ این مجموعه با امکانات استاندارد ورزشی، تفریحی و اقامتی در یکی از مناطق بکر شهر زیبای لاهیجان باعث شده تا کیفیت مسابقات دوچندان شود و باید از دکترخاکی و پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان همچنین از برگزاری رقابتهای پرس سینه نوجوانان و جوانان ایران اواخر مرداد در همین مجموعه دکتر خاکی و مسابقات بزرگ کاسپین کاپ آزاد کشور در رشت خبر داد و گفت: قبل از برگزاری انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی کیش، مسابقات بدنسازی کاسپین کاپ آزاد کشور در سالن ۶ هزار نفری رشت با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار یک رویداد و اتفاق مهم در ایران محسوب می‌شود.
میرزاهد با اشاره به قدرت بدنسازی گیلان افزود: تیم هیات بدنسازی گیلان با کسب ۳۳ مدال در مسابقات کشور ۱۴۰۲ رشت و دعوت ۱۱ ملی‌پوش و عنوان قهرمانی کشور بعد از ۵۰ سال، یکی از قدرت‌های بدنسازی کشور است وخود را در برگزاری رقابت‌های مهم وباکیفیت نشان داده است.
/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا