آخرین خبرهاسیاسیملی

پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است

پزشکیان: اختلاف‌کردن و زیرمیز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند

پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است

به گزارش تدبیرشرق، رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان در گفتگو با دفتر حفظ و نشر آثار رهبرانقلاب:  به‌هر‌حال این جمع‌بندی‌ای که برای کابینه در حال انجام است، حاصل مجموعه‌ نظراتی است که از کل جریان‌ها و مدیران سیاسی کشور به‌دست آورده‌ایم. حالا اینکه چقدر موفق بشویم، دیگر باید صبر کنیم ببینیم کار به کجا خواهد رسید؛ چون این یک تجربه‌ی جدید است.

ما سیاست‌های کلی رهبر انقلاب را داریم؛ حتی در این مناظرات و انتخابات هم می‌گفتم این سیاست‌ها چراغ راهنمای مسیر است و هدف ما را مشخص می‌کند. بعد از این، برنامه‌ای است که کارشناسان و عُقلا و مدیران و مسئولان ما در جهت آن سیاست‌ها باید بنویسند.

پزشکیان : تا زمانی که به یک تصمیم و یک هدف‌گیریِ نهایی نرسیده باشیم، می‌توانیم سلایق خودمان و افکار خودمان و جهت‌گیری‌های خودمان را داشته باشیم؛ امّا وقتی تبدیل به سیاست و قانون شد، اختلاف‌کردن و زیرمیز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند.

دکتر پزشکیان : وقتی هدفمان روشن است، دیگر معنی ندارد که ما باهم دعوا کنیم

مسعود پزشکیان :مگر اینکه شما نظرتان این باشد و بگویید این راه را نرویم و راه دیگری برویم، که خب مستند دلیلتان را باید بیاورید که چرا این راه بهتر است؛ آن‌وقت ما هم می‌پذیریم. اگر براساس حرف درست علمی با هم بنشینیم و بحث بکنیم، دیگر اختلاف‌کردن معنی ندارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا